zaterdag 14 april 2012

Kaart voor mijn lieve schoondochter


Hallo allemaal,
Vandaag een kaart voor mijn lieve schoondochter Josine, die is volgende week jarig.
Ik heb de digi gebruikt die je gratis kunt krijgen, mits je er een kaart van maakt, bij de Club van Tiets.De digi is gemaakt door Krista van Saturated Canary.
Ik vond deze digi zo ontzettend mooi dat ik er deze kaart van moest maken.
Het papier is van Basic Grey wat ik van mijn zus Maris heb gekregen, de swirls zijn ook van haar. Het hart is van Marianne Design, bewerkt met Distress ink Walnut Stain, waar ook de randen van het papier mee zijn gedaan, en die zijn ook met de distresser van Tim Holtz bewerkt.
De bloemen weer zelf gemaakt en de tekst had ik ook nog in mijn tekstbakje zitten. Heb nl een heleboel tekstjes uitgeprint en geknipt en in een doosje zitten, lekker makkelijk, kun je zo kiezen welke tekst je op je kaart wilt.
De digi is ingekleurd met Copic Markers.
Ben natuurlijk weer benieuwd wat jullie ervan vinden.

Groetjes Astrid

PS Denken jullie nog aan mijn verjaardagscandy, hij staat ook aan de zijkant van het blog.

30 opmerkingen:

  1. WOW Astrid wat is ie mooi, gaaf dat bruin en blauw!! Laat ik haar nu ook ingekleurd voor mijn neus hebben liggen en aan jouw verjaardag denken terwijl ik er mee bezig was, hihihi!! Maar of ik hem nu nog wel aan je ga sturen.........????????

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wae een plaatje Astrid!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart voor je schoondochter! Wat heb je dat haar schitterend ingekleurd Astrid, het glanst je tegemoet... Ook het papier en de indeling zijn erg leuk!

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuke, lieve kaart en alvast gefeliciteerrrddd

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is een beauty geworden. Leuke digi.
    Lieve groetjes Sinikka

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mooie kaart ,lieve afbeelding
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaart zeg! Leuke afbeelding ook.

    groetjes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wowwwww .... wat een schitterende kaart Astrid, hier zal je schoondochter wel heel erg blij mee zijn !!! Heel erg mooi ingekleurd, het is een bjoetie !

    liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  9. prachtige kaart, Astrid en het afdrukje is ook zoooo gaaf.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow, it's simply gorgeous, Astrid. Love everything about this. Very cute image--beautifully coloured. Love the colour scheme. Wonderful layout. Lovely DP's and I like those swirls. Your daughter will be so happy to get this card.
    Hugs,
    Norma

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauwie Astrid, wat een keigaaf kaartje !! Mieters mooi ! Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige kaart Astrid.
    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een geweldig mooi kaartje is dit. En wat heb je mooi gekleurd. Nog gefeliciteerd met je schoondochter.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtig gekleurd kaartje voor je schoondochter!
    Proficiat!
    Wat leuk ook dat je zus ook van scrappen houdt!
    Fijne zondag
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Schitterend kaartje! Mooi papier heb je gebruikt :)
    groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een schitterend kaartje Astrid,
    prachtige kleuren ook
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. geweldige kaart Astrid!
    Prachtig papier

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een super mooi kaartje!!!! Wat is die digi leuk hè, ik heb hem ook aangevraagd. Je hebt het prachtig mooi ingekleurd!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Absolutely wonderful, Astrid! :) Love everything about it, you are so very talented my friend! :) Such a gorgeous combination of colours and your amazing detailsare simply outstanding! Fabulous card in every way.

    hugs,
    Hanna

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Absolutely beautiful Astrid!
    hugs
    kim x

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hallo Astrid,ik was vandaag voor het eerst op je blog,je maakt erg mooie dingen,was meteen fan van je leuke miniboekje,mooi hoor!Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een super leuke kaart zeg, leuk hoor als je zusje ook kaarten maakt die van mij zijn alle twee helemaal niet creatief, alvast gefeliciteerd, liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een geweldig mooie kaart is dit!!
    Super!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  24. OOOHHH! She is a Beauty. I love the way you have colored her up.
    Tons of Hugs, Dangina

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Het is een prachtig kaartje geworden! Je schoondochter zal er zeker blij mee zijn.
    Liefs, Myriam

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een beauty heb je voor je schoondochter gemaakt! Heel erg schattig, ze is er vast heel blij mee!

    Liefs,
    wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Gorgeous work, I love this image and your embellishments.

    Liza x

    BeantwoordenVerwijderen
  28. liefste Astrid, jij hebt heel mooie werkjes! Ik vindt je Blogspot heel mooi! Ik heb eindelij mijn langjarige droom waar gemaakt. Hen vanaf vandaqag mijn droom Paperdesign Shop geopend. Ik nodig je graag uit eens een kijkje te nemen. Om een Kommentaartje ben ik blij. En ook om verder te geven van mijn shop aan vele die wat leuk om Kaarten te herstellen of Scrapbooking zoeken. De Link staat op mijn Blogspot. Het is een droom voor mij. Ik zie dat ik mooie Waren uit alle Landen krijg, om die in Europa te verkopen. Met vell liebe uitgezoekt. Vele Groetjes en een heel mooie zondag wens ik je nog. Ik hoop tot heel binnenkort.

    BeantwoordenVerwijderen