vrijdag 20 april 2012

Pasteltinten


Hallo allemaal,

Vandaag een kaartje in pasteltinten, dit vond ik wel gezellig om te doen. Het is een verjaardagskaart voor een meisje wat in Mei jarig is. Ik heb het schattige balletdanseresje gebruikt van Magnolia is ze geen schatje???
Gekleurd met Copic Markers, Papier van Basis Grey en de bloemen deels zelf gemaakt en deels gekocht.
De strik natuurlijk met de Easy Bow gemaakt, wat is dat toch een gemakkelijk hebbeding.
De randen zijn gemaakt met de pons van Martha Stewart.

Verder wil ik mijn nieuwe volgers nog welkom heten en veel plezier op mijn blog. Morgen ga ik een dagje naar Den Helder, lekker freubelen met heel veel dames van de club van Tiets. Gezellig.

Fijn weekenend allemaal.

Groetjes Astrid.

Deze kaart doet mee met de challenge van Just Magnolia.

25 opmerkingen:

  1. lieffie hoor, veel plezier morgen bij Tiets xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart hoor zal ze vast blij mee zijn.
    Freubelse en ik ben benieuwd wat je gaat maken.

    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaart! Hele lieve kleurtjes.
    Het stempeltje is inderdaad schattig.
    Ik denk dat je vriendin daar heel blij mee is.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterende kaart, Astrid! Prachtig ingekleurd.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. schitterende kaart en zo mooi ingekleurd
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een heel leuk kaartje. Hoe kan het ook anders met zo'n lief stempeltje :) Mooi ingekleurd hoor.

    groetjes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaart is dit Astrid!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. schattig kaartje Astrid, en heel veel gezelligheid toegewenst voor morgen...
    liefs annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een dot van ene kaart maar dat kan ook bijna niet anders met deze schattige Tilda!!
    Bofferd dat je naar de Clubdag gaat, super veel plezier en doe Tiets en Astrid de groetjes.

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schattig en mooi kaartje Astrid!
    Ik wens je veel plezier morgen!

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schatje Astrid!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schattige kaart Astrid in lieve kleurtjes.

    Lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooi kaartje!! Prachtige kleurtjes!!!! Tot morgen, ik kom ook naar de clubdag van Tiets!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Nog iemand in mei jarig? Ik ken er nog twee haha het is ook een prachtige maand om jarig te zijn!
    Wat mooi die licht blauwe tinten bij elkaar en wat heb je dat inderdaad super ingekleurd!
    Mijn dochter heeft vrij heldere copic kleurtjes daar kleur je al snel te fel mee of heb je daar ook een tip voor?
    Dit is een mooie kaart met de bloem en de mooie randen!
    Fijn weekend Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  15. schattig kaartje, heel mooi.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat mooi gekleurd met dat tere blauw!Heel mooi en lief kaartje.Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. ahhh wat een schatje zeg ! liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat is dit een schitterende kaart Astrid.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Het is een heel mooi kaartje geworden. Deze Tilda vindt ik ook zo lief.....( welke Tilda eigenlijk niet hahaha )
    Veel plezier morgen!!!!
    Gr. Sinikka

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Je kaart is erg mooi Astrid! En voor morgen wens ik je erg veel plezier...het gaat vast ontzettend gezellig worden!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een prachtig kaartje! Mooie kleuren en een leuke strik :)
    groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een super lief kaartje! Echt een meisjes kaart! Daar is ze vast hartstikke blij mee Astrid!

    Liefs, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik loop een beetje achter met alle kaarten hihihi, heb deze even gemist volgens mij :)
    Een schitterend kaartje hoor meis, prachtig in die kleuren, supermooi !!!

    liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  24. leuk hoor! en wat een schattig stempeltje!
    gr, hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Prachtige kaart Astrid.
    Mooie kleurtjes

    BeantwoordenVerwijderen