zaterdag 28 april 2012

Sneak Preview

Hallo allemaal Op deze zeer regenachtige dag lekker zitten freubelen, moest nog wat verjaardagskaarten maken en ben begonnen met het afmaken van het leuke project van de clubdag van Tiets die vorige week zaterdag was. Het is een sneak preview want het is een heel werkje. Het is een mini album maar dan kan je hem ook als uitklap album neerzetten en nog eeuwig blijven keren. hihihi zoals ik het opschrijf denk ik dat jullie zo iets hebben van huuhhhh wat bedoelt ze. Maar als het klaar is begrijpen jullie wat ik bedoel. Dit is de voorkant en er komen allerlei lieve Tilda´s in. En ook nog labels waar je dan foto´s op kunt plakken e.d. Het papier is van Prima Marketing Nature Garden en de details hebben we ook in het pakket gekregen. Ben benieuwd wat jullie hier van vinden. Fijn weekend.En een gezellige Koninginnedag. Groetjes Astrid

19 opmerkingen:

  1. Prachtig! Dat belooft wat... Het ziet er nu al zó leuk uit, ben benieuwd als het klaar is.

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou het begin is er.
    Ziet er veelbelovend uit in ieder geval.

    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit ziet er in ieder geval al prachtig uit! Wat een leuke details heb je gebruikt :)Ben benieuwd naar de rest!
    groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig mooi kaartje Astrid!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart Astrid.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ooooo wat maak je ons nieuwsgierig. Dit ziet er al veel belovend uit, dan moet de rest haast ook prachtig worden.
    Nou ik laat me verrassen hoor.

    Liefs Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit ziet er al leuk uit, dus ik ben zeker nieuwsgierig hoe het eruit ziet als je helemaal klaar bent :)

    groetjes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het begin is al beeldig Astrid en ik heb bij Tiets en andere Astrid al gezien wat er aan gaat komen...jeetje wat een werk heb je voor de boeg maar dan heb je ook wel iets super moois. Ik ben heel benieuwd naar het vervolg!!!

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het begin is vast prachtig Astrid! En ik ben natuurlijk erg benieuwd naar wat er nog gaat komen.
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Astrid,nou je hebt al een prachtig begin gemaakt dus ben benieuwd,ik vind het heel leuk hoe je de combi van de swirl en de vlindertjes
    hebt geplaatst.Ook de flessepost is super,groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nou Astrid, een goed begin is het halve werk zeggen ze toch?? Nou, jij bent super begonnen dus de rest wordt appeltje eitje... LOL Nee hoor, ik was ook bij Tiets (jammer dat we elkaar gemist hebben..) en weet wat een klus het is dus veel succes!!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind het alvast prachtig. Ben benieuwd naar het resultaat, maar het beloofd zo te zien erg mooi te worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Als je niets geschreven had zou je denken wat een super mooie kaart!
    De haarkleur van Tilda vind ik zo mooi!
    Dat karton met touw lekker stoer en de mooie roosjes maken het mooi af!
    Dat gaat zeker een super mooi album worden ik ben ook benieuwd!
    Jij ook fijne koninginnedag!
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het is idd een heel werkstukje, maar het ziet er nu al toppie uit ! Ben al aagje naar de andere pagina's. Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Nou het begin ziet er al super uit hoor! Echt heel gaaf versierd allemaal. Ik ben benieuwd naar de rest!

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Vind de voorkant al geweldig dus dat beloofd wat voor de binnenkant.
    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dit ziet er veelbelovend uit, we zijn heel benieuwd naar de rest. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Astrid, this is a gorgeous cover. Beautiful design. I love this Tilda and how you've coloured her. Wonderful colour scheme and gorgeous embellishments. Love the distressed edges. Looking forward to the rest.
    Hugs,
    Norma

    BeantwoordenVerwijderen