donderdag 3 mei 2012

Een tweede stukje af


Hallo allemaal

Hier het tweede deel van mijn project van de club van Tiets.
Ik gebruik papier van Prima Marketing, wat een schitterend papier is dat zeg.

De bloemen die ik hier op deze kant heb gebruikt zijn ook van Prima Marketing.
Het grijze stukje papier onder Tilda daar is officieel een pons of mal van, maar ik heb het anders opgelost want die heb ik niet.
Ik heb een beetje uitgekiend waar ik met een ronde gaatjes pons kon ponsen en toen met een recht streepje pons over het rondje geponst, dan heb je een soort gelijk effect.
Ik vond het wel leuk bedacht. De labels zijn gekocht en zaten in het pakket wat we kregen bij Tiets.

Tilda is gekleurd met copic markers en het papier is rondom met de distresser van Tim Holtz gedaan.
En bewerkt met distress ink Vintage Photo.
Nu op naar deel drie,het afdrukje ligt me al drie dagen aan te kijken maar nog niet gekleurd.
Het is voor mij nu in ieder geval weekend zodat ik weer wat kan doen.

Voor iedereen een fijn weekend, en de volgende keer dat ik terug kom is met de winnaar van de candy.

Groetjes Astrid

21 opmerkingen:

  1. Dat wordt zeker het bekijken waard; op naar het volgende stukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooi zeg!!! Wat heb je dat slim opgelost met dat stukje grijze papier, wat een goed idee!!! Ik vind dat ook heel leuk staan maar had die pons ook niet, dit ga ik ook eens proberen, dank je wel voor het goeie idee!!!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wordt ongetwijfeld een prachtig project, dit deel ziet er ook al toppie uit. Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtig kaartje, het papier is zo mooi, het lijkt wel op behang,

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi hoor,ben benieuwd naar de volgende.

    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Freaking heck woman is there anything you can't make!!! Fabulous to the highest order x
    regards sam:>)

    Membership Cards
    Plastic VIP Cards
    scratch card

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi zeg, ik ben ook zeer benieuwd naar het vervolg!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat prachtig gemaakt zeg! op naar de volgende bladzijde!
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ontzettend leuk gedaan hoor. Ben benieuwd naar het vervolg :)

    groetjes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat gaat echt een geweldig mooi project worden!
    Deze is ook weer zo mooi!
    Wat creatief bedacht dat grijs papier achter Tilda!
    Heerlijk dat je nu weer tijd hebt voor de nieuwe die je aan ligt te kijken haha!
    Was het bij jullie vandaag ook zo'n heerlijk lente weer?
    Het is hier vakantie en ik heb mijn verplichte wandeluurtje , samen met mijn dochter die op skeelers gezellig mee reed, besteed aan boodschappen.
    Ook had ik eindelijk jouw verjaardagspresentje klaar, duurt bij mij allemaal ietsje langer staand maar het is me gelukt!
    Zit op de post en ik hoop dat het nog tijdig op ons beider verjaardag bij je is!
    Geniet nog even van je oudjaar!
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige kaart Astrid,lief die stempel,mooi ingekleurd.
    Heel mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een lief kaartje astrid. Heel mooi papier en wat is je afdrukje een schatje. Schitterend ingekleurd.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ziet er geweldig uit Astrid.
    Ben benieuwd hoe het hele projekt eruit ziet als het af is!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Jij was snel!
    Het filmpje wat ik erbij had gezet was niet precies wat ik gezien had maar inmiddels staat er het goede inspiratie filmpje bij dus je zult nog even terug moeten gaan kijken haha.
    Ben heel benieuwd naar je vlop!
    Fijn weekend
    groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Astrid, this is just as beautiful as the cover. Gorgeous papers and the lace is fabulous. Adorable Tilda.
    Hugs,
    Norma

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie kaart, en die kleuren daar houd ik wel van.

    groetjes, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Astrid,
    Wat ziet dat er supergaaf uit!! Ben benieuwd naar deel 3!!!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. oww wat mooi zeg, ben benieuwd naar je eind resultaat die zal helemaal super worden xx christa

    BeantwoordenVerwijderen