vrijdag 25 mei 2012

En nog maar een stukje mini album


Hallo allemaal

Wat is het lekker weer he, wat genieten we er weer van. Hier waait het alleen een beetje dus buiten eten zit er nog niet in, dan waai je uit je hemd vandaan.

Vandaag weer een stukje mini album, ik weet al bijna niet meer wat ik er nog bij moet zetten.
Papier is natuurlijk van Prima Marketing Nature Garden, ik heb lekker nog veel over dus kunnen we nog meer maken.
Tilda weer gekleurd met Copic Markers
Stukje muziekpapier en een doiley achter Tilda, en een leuk envelopje waar een tag in zit.
Ook heb ik Tilda geplakt op een stukje papier van de collectie met mijn Spellbinders die labels five.
Het zwarte randje onderin is van een pons, weet niet welke want die zat bij het pakket van de clubdag van de club van Tiets.
De tekst heb ik zelf gemaakt, niet zelf verzonnen, maar geprint op een stuk kraft papier.
De tekst staat weer op een losse tag waar je dan weer op de achterkant een foto of iets wat je wilt bewaren kunt plakken.
De houten vlinders zaten ook in het pakket.

Ik wens iedereen een fijn Pinkster weekend met veel mooi weer en voor degene die moeten werken, werkse.
En ik hoop dat jullie weer een reactie achterlaten want die doen me zo'n deugd om die te lezen.

Groetjes Astrid

10 opmerkingen:

  1. Hoi Astrid,
    Dit ziet er ook weer supergaaf uit! Mooie tekst ook!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk Astrid. De tekst slaat ook helemaal op het tover feetje van magnolia.

    groetjes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi weer Astrid, je album is zo al bijna klaar denk? Volgens mij schiet je in ieder geval al lekker op!
    Jij ook fijne pinksterdagen!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is weer een toppertje wat je zien laat Astrid. Prachtig album tot dusver. Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ziet dit er weer prachtig uit Astrid.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig deeltje van je album laat je weer zien zeg, maar wat een werk maak je ervan schitterend, liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Echt weer heel mooi gemaakt Astrid!
    Wat mooi onderaan die rand en de kleuren staan ook mooi bij elkaar!
    Leuk lettertype en super idee zo'n envelopje met tag erin, die ga ik onthouden!
    Goh zeg dat je niet buiten kunt eten door de wind is dan wel jammer met zo'n heet weer, nu is het gelukkig wat minder heet , vind ik stukken fijner dan kun je tenminste weer wandelen.
    Fijne week!
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat is het mooi, leuk hoor om zo een album te maken.

    groetjes, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen