zondag 13 mei 2012

En weer een deel klaar


Hallo allemaal

Maar weer eens lekker geknutseld gisteren.
Weer een deel af van het schitterende boekje van de Club van Tiets.
Deze wat ook erg leuk. Het papier is van Prima Marketing Nature Garden.
Tilda gekleurd natuurlijk met Copic Markers.
Een Pin met een label eraan en een leuk stukje lint. Er achter maar dat zie je niet zo heel goed
zit nog een doilley. De bloemen zijn ook van dezelfde serie van Prima Marketing.

Dit was het laatste bladzijde van de voorkant, nu over naar de achterkant. Of eigenlijk ook weer de voorkant
want je blijft maar doordraaien met dit mini album.

Als hij helemaal klaar is, zal ik er ook een filmpje van maken, kunnen jullie hem in het echt ook zien.


Deze week lekker een werkweek voor ons van drie dagen, want vrijdag zijn we ook heerlijk vrij.
Het weer gaat zich niet van zijn beste kant laten zien hoorde ik hier van de havenmeester, het schijnt naar ze zeggen
windkracht 9 te worden, we zien wel, lekker freubelen dan maar.

Groetjes Astrid

14 opmerkingen:

  1. Hoi Astrid,
    Ik vind je boekje wel super super gaaf aan het worden. Ik hoop volgend jaar ook op de clubdag te zijn. Dit jaar ging dat niet.....Lijkt me ook zo leuk om de mensen 'achter' de namen te zien en te spreken!
    Heel leuk dat je er een filmpje van gaat maken, ben heel nieuwsgierig!! En wat lekker voor je zo'n korte werkweek...........kan je heerlijk verder freubelen.
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat gaat dat boekje leuk worden Astrid!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oohh deze is ook weer super leuk zeg!!!
    Windkracht 9?????? Niet gehoord op het weer hoor, ik hoop ook van niet want ik vind dat maar niets.....
    Ben benieuwd naar je filmpje!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze pagina's zijn ook weer prachtig! Het wordt een enig boekje!

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er prachtig uit, Astrid! Geniet lekker van je vrije dagen.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je vordert gestaag met je mooie boekje Astrid!! Je hele blog heeft een leuke nieuwe "old fashioned" look zie ik ineens en verder.........ik wens je zeebenen als de voorspellingen kloppen!!!!!!

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  8. heel leuk zeg je boekje, en mooi je nieuwe blog look xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk ook weer dit deel van je boekje.

    groetjes esther

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het word echt een heel mooi boekje Astrid.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jemig, je bent lekker bezig hoor meis, ook deze is weer hartstikke mooi !!!

    liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk Astrid!!! Wordt een mooi boekje!

    xxAngela

    BeantwoordenVerwijderen
  13. So gorgeous album. Love how you colored the stamped image :-)
    Hugs, Anne

    BeantwoordenVerwijderen