donderdag 31 mei 2012

Helemaal klaar


Hallo allemaal

En jawel hoor, hij is helemaal klaar, in elkaar gezet en vast gelijmd op de achter en voorkant.
Jemig wat een werkje is dit geweest, maar erg leuk om te doen, kan het iedereen aanraden.
De foto is gemaakt van bovenaf.


Deze foto is gemaakt vanaf de voorkant. Zo zie je hoe hij helemaal in elkaar past.


Dit is de andere kant. Ook erg mooi vind ik, de linten die je ziet daar bindt je het hele album mee samen.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden, het filmpje laat nog even op zich wachten, maar zoals iedereen heb ik het druk druk druk.

Fijn weekend alvast.

Groetjes Astrid

25 opmerkingen:

  1. Wauw!!!!!! Dat is echt superleuk geworden Astrid!! Dat het veel werk is geweest kan je echt wel zien, maar dan heb je ook wat hé.........? Complimenten hoor!!!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow Astrid!!! Geweldig wat is dit mooi zeg!!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is je boekje mooi geworden Astrid,prachtig!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauwww zeg, geweldig!!!! Wat super mooi!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw het is echt keigaaf geworden. Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het eindresultaat mag er wezen hoor! Wat is dit mooi geworden!
    groetjes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jeetje Astrid!!! Wat ontzettend mooi zeg. Inderdaad erg arbeids intensief, maar zeker de moeite waard!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh girl! How wonderful! You did a fabulous job!!!!
    Hugs, Dena

    BeantwoordenVerwijderen
  9. zo heee ben jij der ff druk mee geweest he, maar het is echt prachtigggg

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh wow wow wow. When you were doing the panels one by one I was wondering how you were going to put them together into an album. Astrid, this is fabulous. I love it. It is a masterpiece--a work of art!
    Hugs,
    Norma

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een werk, maar schitterend resultaat.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jeetje Astrid, dat ziet er super uit joh, het is inderdaad een heel werkje, maar dan heb je ook wat :) Prachtig !!!

    liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  13. SCHITTEREND Astrid, wat een werk meid maar dan heb je wel wat!!!

    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dit ziet er schitterend uit Astrid het zal vast een hoop werk zijn geweest maar het resultaat is er ook naar Prachtig.

    Lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Het was een zware bevalling Astrid maar jeetje mina..........wat een prachtig eindresultaat!!!!

    Fijn weekend, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  16. owww super mooi astrid xx christa

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Maar je mag eer van je werk hebben hoor het eindresultaat is prachtig geworden.

    Groetjes esther

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat schitterend gemaakt Astrid,leuke stempels,mooi papier.
    Echt super.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Schitterend Astrid, je zult er even zoet mee geweest zijn maar wat geweldig als je het dan af hebt toch!
    liefs Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wauw, die is mooi geworden!! Wat een werk.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Oooooooo,dat is echt een mooi pronkstuk geworden Astrid!
    Echt een super mooi boekje en inderdaad wat een werk maar daar heb je dan ook wel eer van!
    Ik heb een beetje reclame voor je gemaakt op mijn blog waar ik o.a. je verjaardagskaart op gezet heb.
    Fijne zondag
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Astrid

    Via Maia ben ik op je blog terecht gekomen en heb even heerlijk rondgekeken en wat een prachtige creaties zie ik dan voorbij komen. Dit is echt een kunstwerk.
    Ik vind je blogachtergrond ook erg mooi.
    Ik kom snel weer op visite.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  23. wow what an absolutely outstanding card, thank you for joining us on JM this week x

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Astrid,
    Op aanraden van Maia ben ik eens even gaan rondkijken op jouw blog. En ik keek mijn ogen uit wat maak jij een Fantastische creaties. Dit album met Magnolia's erin is echt in een woord SCHITTEREND. Wat een werk maar het resultaat is echt super. Ik kom vaker een kijkje bij je nemen hoor en daarom ben ik maar volger bij je geworden. Tot de volgende keer.
    Groetjes Mirande

    BeantwoordenVerwijderen
  25. WOW! Wat een plaatje is dit mini-album, ik begrijp dat het veel tijd heeft gekost maar het is dan ook prachtig geworden, een juweeltje!

    Fijn weekend!

    Veel liefs,
    Monique xxx

    BeantwoordenVerwijderen