zaterdag 19 mei 2012

Stukje Mini Album


Hallo allemaal

Hier weer een kantje van de mini album gemaakt van het mooie project van de club van Tiets.

Tilda is weer gekleurd met Copic Markers, het papier is van Prima Marketing, Nature Garden, waar ook de vlinder van is. En de bloemen zijn ook van deze collectie.
De klok is de klok van Tim Holtz. De opening in het stukje papier, daar zit een tag in. Die er uiteraard ook uit kan.
Stukje verbandgaas achter het papier. Aan de andere kant zie je een tag met allemaal afvalstukjes papier, lekker op elkaar geplakt en met de printer zelf de teksten geprint en opgeplakt.

Hier schijnt de zon uitbundig, ik hoop ook bij jullie. Gisteren de tuin gedaan en allemaal leuke planten erin gezet, het staat meteen een heel stuk vrolijker.
Veel plezier nog met het weekend.
En bedankt alvast voor alle leuke reacties, ik lees ze met veel plezier.

Groetjes Astrid

24 opmerkingen:

  1. Het vordret gestaag Astrid en ziet er super leuk uit! Blaas je wat mooi weer deze kant op?? Veel wolken en maar af en toe de zon dus nog steeds niet het beloofde "in de tuin zit weer" helaas!

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel leuk hoor zus, die klok komt me bekent voor hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauzers, dat ziet er al superleuk uit ! Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat schattig zeg!
    groetjes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook dit deel van je boekje ziet er weer leuk uit.

    Groetjes esther

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat mooi Astrid!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig Astrid!!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Astrid,
    Ziet er weer supergaaf uit! Wat wordt het toch een mooi boekje!! De zon scheen hier ook de hele dag, ik heb er heerlijk van genoten!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat prachtig Astrid.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat heb je dit prachtig gemaakt Astrid,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi weer hoor!!! Je schiet al lekker op met je boekje zo denk?

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je bent lekker bezig hoor, ziet er weer super uit Astrid !!
    Ook wij hebben de hele dag in het zonnetje gezeten :)

    liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ziet er weer erg leuk uit Astrid! Hier was het pas in de namiddag lekker genoeg om achter thuis te gaan zitten... IK hoop morgen op iets beter weer hier, we vieren een verjaardag en da's lekker als dat buiten kan ipv met z'n allen binnen!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ohw, wat weer leuk, Astrid!
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat word je album leuk zeg, je ziet hem groeien super, maar wel veel werk zeg, nog gefeliciteerd met je prijs, vandaag hier lekker in het zonnetje gezeten, liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hai Astrid, wat leuk wordt tie zeg! Een heel werk lijkt me zo. Ben straks heel benieuwd naar het filmpje! Geniet nog even van het zonnetje, hier straalt hij ook uitbundig! Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Nou dit wordt een heel mooi album, ik kijk al uit naar je filmpje.

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Beautifully done, Astrid. Love the vintage look of your album so far. Adorable Tilda. The gauze is a nice touch. I think I have to get that Tim Holtz die.
    Hugs,
    Norma

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Liefste Astrid, je maakt heel mooie werkjes! Je bent heel kreatief. Ik zou het leuk vinden dat je mijn Blogspot en mijn Hobby Traumshop "www.hobby-crafts-and-paperdesign.de" bezoekt. Ik heb met veel liefde, heel veel mooie artikel opgezoekt, voor kaartjes maken en scrapbooking. Als je mijn shop mooi vindt, kan je misschien mijn Banner und Link in je Favoriete Bastelblog zetten. Vele Groetjes van Marina

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Nou dat mooie weer was er zeker wel ook weer vandaag!
    Wat zul jij blij zijn dat je heerlijk bij de zee woont!
    Dat boekje met alle mooie details gaat prachtig worden!
    Ik ben ook heel benieuwd naar je jurkjesboekje dat ik zie in je vorige post.
    Geniet van het fijne zomerweer!
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  21. I love all the wonderful pages of your mini album, beautifully done
    Hugs Julie P

    BeantwoordenVerwijderen