woensdag 9 mei 2012

WINNAAR CANDY

Hallo Allemaal,

Vandaag is de winnaar van de candy bekend geworden, ik heb het netjes met de random reader gedaan, en iedereen die mee heeft gedaan een nummer gegeven.

En nummer 22 kwam eruit.
En dat is geworden:.......................................................


CAROL


Carol van harte gefeliciteerd, als je me je adres mailt dan stuur ik je de candy op.

Ik wil ook iedereen bedanken die mij een kaart heeft gestuurd en mee heeft gedaan aan de candy.

Fijne dag allemaal nog.

Groetjes Astrid

7 opmerkingen:

  1. Carol, heel veel plezier met je gewonnen Candy. Groetjes Annette.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Proficiat Carol en jij bedankt voor de candy Astrid!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefelciteerd met je gewonnen candy Carol !!

    groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi meis
    dank je wel voor de kans meis
    carol gefeliciteerd meis, veel plezier met je prijs meis
    liefs angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Carol proficiat en Astrid bedankt voor de kans. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw wat leuk dat ik de candy heb gewonnen
    Ik wacht met spanning af
    Super bedankt Astrid

    groetjes Carol

    BeantwoordenVerwijderen