maandag 25 juni 2012

Ill be back from France



Hallo allemaal

Jullie zullen wel gedacht hebben wat is het stil bij Astrid en we horen niets van haar.
Dat klopt want ik ben net terug uit Frankrijk waar we een heerlijke vakantie hebben gehad, en wat is het hier KOUD.
Het was er gemiddeld toch wel 30 a 35 graden, heerlijk.
Maar nu ben ik er weer en zal weer op jullie blogs gaan kijken.

Hierboven zien jullie een tag die ik gemaakt had voor mijn zus Maris haar verjaardag, ze had natuurlijk al het album maar daar had ik deze verjaardagskaart nog bij gemaakt.
Pfff het is zo lang geleden dat ik hem heb gemaakt, dat ik bijna niet meer weet hoe.
Het papier is in ieder geval van prima marketing met een stukje verbandgaas en wat bloemen. Tilda had ik iets verkleind en gekleurd met Copic markers.

Deze week hebben we ook nog vrij want onze zoon studeert af vrijdag als Master Brander op het AMFI in Amsterdam, spannend.
Van een jochie wat eigenlijk naar het VMBO moest heeft ie nu een MAVO,MBO en een dikke HBO diploma op zak met nog wat certificaten erbij. Ik vind het knap en ben reuze trots. Komt nog bij dat ie volgende week al naar zijn nieuwe werkgever gaat, de RTL groep, geweldig.
Nou genoeg moederlijke trots. hihihihi

Ik hoop dat jullie deze tag mooi vinden en ik zie weer uit naar alle leuke reacties.

Groetjes Astrid

19 opmerkingen:

  1. Wat superleuk voor je Astrid en wat een mooie binnenkomer gelijk ! Prachtig ! LIefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah bonjour Astrid, welkom terug in kletsnat en stormachtig Nederland!!
    Wat een beeldige tag heb je gemaakt en wat is je zoon een kanjer!! Op dit toonbeeld van doorzetten mag je zeker weten onwijs trots zijn!! Geen idee wat Master Brander is (vast niks met koffiebranden te maken whahahaaa) en ik ken maar 1 RTL en dat is van radio/TV dus zit ik goed??????

    x Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heee zus lekker weer thuis he, en de tag is in het echt prachtig ,en jaaa sebas, kanjer, als je er voor gaat he, ik heb er hier ook zo een, maar neef en nicht lijken op mekaar, dus het zal met Jamie ook vast goed komen xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey meis, welkom terug in dit koude kikkerlandje :) Wat een verschil met Frankrijk hè :)
    Jullie zullen wel genoten hebben, heerlijk uitgerust en natuurlijk hartstikke bruin :) Heerlijk hoor !!!
    Je tag voor zuslief is een bjoetie hoor, prachtige details, super !!!
    Wat fijn dat Sebastiaan het zo goed gedaan heeft zeg, daar moet je beretrots op zijn !!!
    Geniet nog maar even van je laatste weekje vrij !!

    liefs Astrid xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Welkom terug in ons kikkerlandje haha Had je niet een flinke koffer mooi weer mee kunnen nemen?? lol
    De tag is erg mooi zeg!

    groetjes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schitterende tag Astrid,leuke stempel,zo mooi ingekleurd.
    Heel mooi papier en details.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Astrid,
    Wat fijn dat je een lekkere 'warme' vakantie hebt gehad. Ik hoop echt dat het hier wat beter gaat worden......
    Prachtige tag heb je gemaakt!
    En je mag zeker trots zijn op je zoon, wat knap zeg om zo door te zetten!!
    Fijne week!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. OOhhhh, wat zal je het koud hebben Astrid!!! Het weer is tien keer niks hier... Je tag is beeldig! En natuurlijk gefeliciteerd met je zoon...wat zal je glimmen van trots!!!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat fijn dat je zo'n lekkere vakantie hebt gehad!!! Als ik het goed gezien heb bij Pietje Paulusma heb je het mooie weer meegenomen want het wordt hier ook pittig warm de komende dagen.... heerlijk!!!!
    Je tag is super mooi zeg!!! En gefeliciteerd met je zoon, wat knap!!! Maar je ziet hè, als je het écht wilt dan lukt het gewoon!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Astrid

    Je tag voor je zus is prachtig.
    Het weer is hier inderdaad nog niet wat we willen hebben helaas maar gelukkig hebben jullie heerlijk weer gehad in Frankrijk.
    Gefeliciteerd met je zoon en ik snap dat je supertrots bent op je zoon, en wat fijn dat hij al een baan heeft.
    Onze zoon heeft ook VMBO gedaan en is nu net klaar met het MBO en gaat nu de HBO doen, het is zo fijn als ze het zo goed doen, geniet er maar van.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schitterend je tag voor Maris!
    Mooi van kleur en vrolijk zoals inderdaad eindelijk het mooie weer vandaag!
    Knap van je zoon, ik zeg ook altijd degene die zich inzetten voor iets komen er ook wel en meestal nog hoger dan de mensen waarbij het maar aan komt waaien.
    Geniet en ben heeeeeel erg trots morgen!
    Liefs Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een gave tag!
    Dat zal je zus vast erg waarderen.
    En heerlijk dat je op vakantie bent geweest.
    En natuurlijk ben je als moeder trots!

    groetjes, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nou je mag trots zijn hoor, een hele prestatie van hem!!!
    Mooie creatie heb je gemaakt!!
    xxAngela

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Morning sweetie, a gorgeous creation as always huggles Pops x x x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige tag zeg Maris zal daar super blij mee geweest zijn, en wat een geweldig nieuws van je zoon, je hebt alle reden om trots op hem te zijn, en laten we hopen dat we hier ook snel wat standvastiger weer krijgen, liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen