woensdag 6 juni 2012

Mini Holiday album voor mijn zus



Hallo allemaal

Dit wordt een beetje grote post dus houd jullie vast.
Een vakantiealbum gemaakt voor mijn zus Maris voor haar verjaardag.
Op de eerste foto zie je de voorkant. De bloemen zijn gekochte bloemen maar in elkaar gedraaid zodat je een soort rozet bloem krijgt. Ik heb een tutorial gevolgd op You Tube, voor het maken van dit album heel leuk om te doen.




Dit zijn de eerste en tweede pagina. Het papier is van Bo Bunny. Ik heb paperbags gebruikt en in elke paperbag zit ook een tag waar ze foto's op kan plakken. Er is ook een klein thema in het mini album en dat zijn vlindertjes. Overal zie je ze terug komen.




Op de eerste foto hierboven zien jullie de derde pagina, met een stempel van born to fly en er zitten een paar ronde tags in waar je op kunt schrijven, het zijn er drie die zitten met een brad aan elkaar. Op de andere pagina nog een paar leuke stempels en een piepklein tagje.
Op de tweede foto hierboven zie je een geembosd stukje perkamentpapier bewerkt met Distress ink. En op de tweede pagina een klein envelopje ook van perkamentpapier rozen, met een tag erin waarop een bloemetje zit die dan de tag vast houd in het envelope.




Op de eerst foto hierboven zie je een klein boekje waarin ook een tag zit die het boekje weer vast houd. En op de tweede pagina een bloem die ik geembosd heb en bewerkt met Distress ink. Ook hierachter zitten een drietal tags waar je wat op kunt schrijven.
Binnenkort komt er ook een filmpje op mijn blog van dit album.
Op de tweede pagina ook een rand gebruikt van Martha Steward. en weer een losse tag waar een foto op kan.


En dit is de laatste pagina, met wat kleine tags en een fotomatje.
Ook weer met een rand die geponsd is. En een leuke stempel erop.
Nou dat was hem. Het was een heel werk, maar ontzettend leuk om te doen.
Ben erg benieuwd wat jullie er van vinden en ik hoor graag de reacties.

Groetjes Astrid

17 opmerkingen:

  1. Super supergaaf, vond de lange post niet erg hihi. Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een supertof idee zeg, prachtig album !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw wat een pracht album Astrid!
    Wat een werk heb je eraan gehad om dit te maken.

    Liefs Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hartstikke mooi Astrid. ben jaloers op Maris.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Astrid,hier zal Maris vast erg blij mee zijn en als ze dingetjes van haarzelf er in geplakt heeft wordt het helemaal iets om vaak bij een bakje thee/koffie door te bladeren.Je hebt ook heel mooi papier gebruikt,het ziet er schitterend uit,groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een geweldig boekje Astrid!
    Geef niets hoor dat je post lang is,ik heb gewoon even een bakkie tussen door gedaan haha!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Astrid

    Wat een gaaf boekje zeg, erg mooie details zitten erin en je hebt mooi papier gebruikt.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wowwwww, ik zou wel willen dat ik je zus was ;)
    Wat een ontzettend gaaf boekje meis, echt helemaal geweldig !!! Maris is hier natuurlijk helemaal blij mee !!!

    liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wow zeg wat gaaf, dat is toch een super kado xx christa

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een bofkont is je zus dat je dit prachtige boekje voor haar hebt gemaakt.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw!!!....Astrid. Dit ziet er weer zo gaaf uit!! Je zus zal hier wel superblij mee zijn.
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat zegt je zus van dit pronkstuk Astrid?? Wowieeeeeee, je bent een echte kanjer in het maken van dit soort fraaie dingen!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  13. nou en wat zegt zus er van, in 1 woord GEWELDIGGGGGGG ,echt heel mooi en ik ga het zeker gebruiken voor mijn Dordogne foto's xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Nou dat kan ik geloven Maris ik wilde dat ik zo'n zus had, Astrid heeft er een echt kunstwerk van gemaakt prachtig, liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Schitterend, Astrid!! Maris zal er vast en zeker heel blij mee zijn.
    Groetjes Anneke.
    ps. Lees net dat ze er heeeel blij mee is ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuk he dat Maris het zo mooi vindt daar doe je het toch voor!
    Mooi papier heb je gebruikt en duidelijk ook de uitleg!
    Ben ook heel benieuwd hoe het op de film overkomt.
    Een heel werk waar je trots op kunt zijn!
    Fijn weekend
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Liefste Astrid, je maakt heel leuke werkjes en je hebt een fantastisch mooie Blogspot. Ik zou het echt fijn vinden, dat je mijn Blogspotje bezoekt. En ook mijn eerst nieuw geopende online Shop "Hobby-crafts-and-paperdesign.de". Ik heb heel veel mooie Waren met veel liefde uitgezoekt voor alle Kaarten- en Scrapbooking vrienden. Ik lever ook in heel Europa! Ben niewsgierig wat je van mijn winkeltje vind. Laat je me een kommentaartje. Vele lieve groetjes van Marina

    BeantwoordenVerwijderen