maandag 9 juli 2012

Mannenkaart


Hallo allemaal,

Jemig wat vliegt de tijd toch snel voorbij. Voor je het weet is er al weer een week voorbij.

Deze kaart heb ik gemaakt voor onze zoon die 18 juli jarig is. Een echte mannenkaart vond ik zo.
Het modelletje heb ik een beetje afgekeken van Ingrid van Leukgemaakt.
Ik vind het ontzettend moeilijk om een leuke mannenkaart te maken maar daar hebben we geloof ik allemaal wel een beetje last van.
Het papier is van Basic Grey en de vlaggetjes zijn van een doiley van Magnolia.
Stukje bakerstouw in het midden en het plaatje is van internet.
Verder is alles met de distresser van Tim Holtz gedaan en bewerkt met Vintage Photo ink.
Toch een bloemetje erop van Prima Marketing Nature Garden.
Ik hoop dat jullie het wat vinden.

Verder wil ik nog iedereen die binnenkort op vakantie gaat een fijne vakantie wensen en voor de thuisblijvers een beetje mooi weer.

Groetjes Astrid

15 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig kaartje, leuk idee die auto op dat kaartje. Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele mooie, maar ook stoere mannenkaart Astrid! Je bent in elk geval lekker op tijd klaar:-)
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie mannenkaart en ja dat blijft moeilijk om een kaart hiervoor te maken Maar deze is geslaagd
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie mannenkaart en ja dat blijft moeilijk om een kaart hiervoor te maken Maar deze is geslaagd
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie mannenkaart heb je gemaakt, hij is heel goed gelukt!
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart Astrid. En ze blijven moeilijk mannenkaarten, maar dit is weer een superideetje.
    Leuk die auto erop.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je een prachtige kaart gemaakt Astrid.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind hem prachtig Astrid,
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie stoere kaart Astrid .

    lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke dingen heb je onlangs gemaakt Astrid! Prachtige kaarten en je beide minialbums zijn om te smullen :-)
    Hugs Ing

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig je mannenkaart daar gaat je zoon blij mee zijn!
    Mooi zo'n vintage oude auto!
    Met het weer wil het nog niet lukken en met mijn hernia ook niet, de kogel is nu eindelijk door de kerk.
    Ik sta op de lijst voor een hernia operatie al is het nog de vraag of het veel gaat helpen omdat ik er al ( te ) lang mee loop.
    Toch eerst maar nog even genieten van de vakantie en inderdaad hopen op wat beter weer.
    Fijne week
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Awesome masculine card, and I'm sure your son will absolutely love it!!!

    Shelby

    BeantwoordenVerwijderen