zondag 29 juli 2012

Sneak peekl


Hallo allemaal

Hier weer iets van mij. Hebben jullie dat ook dat je met het warme weer van de afgelopen week bijna niks doet.
Ik heb daar last van zeg, als ik uit mijn werk kwam gingen we of naar het strand of helemaal niks. Heb over dit afdrukje bijna een week gedaan.

Ik ben bezig met een Smash book / Journal book te maken voor alle Copics die ik gebruik. Ik kleur natuurlijk haren en gezichtjes ed maar ik schrijf niks op, en dan heb ik daar een volgend keer erg veel spijt van.
Dus daarom dit boekje en dit lieve afdrukje komt op de voorkant.
Als het boekje verder afkomt laat ik meer zien, maar dat is een heel werk.
Ze is nog niet helemaal klaar want er moet nog schaduw bij.

Iedereen een fijne week en weer super bedankt voor alle lieve reacties die jullie achterlaten.

Groetjes Astrid

13 opmerkingen:

  1. Mooi ingekleurd hoor
    En doe rustig aan niets moet toch ??
    Zie je vlg creatie tegemoet
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er super uit Astrid!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk idee, Astrid! Het plaatje heb je heel mooi ingekleurd. Succes met je smashbook.
    Heb ook best wel veel last van de warmte...
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk idee, Astrid! Het plaatje heb je heel mooi ingekleurd. Succes met je smashbook.
    Heb ook best wel veel last van de warmte...
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterend gekleurd, dat beloofd wat voor het projectje. Heel veel inspiratie en ik hoop dat je ons het eindresultaat zult laten zien. Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ook ik ben blij dat de ergste warmte weer even weg is, het vreet energie dus ik doe dan echt zo min mogelijk en in scrappen al helemaal geen zin!!!!!
    Gaaf idee om zo al je Copic-weetjes in een boekje te gaan verwerken, wordt vast enig!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super leuk idee Astrid! Ik sla veel dingen wel op, maar soms heb ik iets ingekleurd en wil ik die kleuren een week later weer pakkenen dan ben ik het alweer vergeten:-)
    Ben benieuwd naar het eind resultaat!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig ingekleurd! Wat een goed idee om er een boekje van te maken... ik vergeet ook altijd welke kleuren ik gebruikt heb...

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ziet er prachtig uit Astrid.
    Ben heel benieuwd hoe het eruit ziet als het boekje klaar is.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wowwww Astrid, wat een geweldig leuk idee joh, ook ik ben vaak vergeten welke kleuren ik gebruikt heb, de laatste tijd maak ik er wel snel een foto van hihihi, maar zo'n smash boek is helemaal geweldig !!
    Je afdrukje ziet er ook super uit.
    Ik ben weinig actief op blogs, druk met ouders, nog een paar dagen weg geweest met mams, nu zelf vakantie en Colin is hartstikke ziek.

    liefs Astrid xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het is zo 'n geweldige stempel! En ik denk dat het eindresultaat top gaat zijn! Ben benieuwd...

    Grtjs Patrice

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Goed idee zeg om dat zo te maken, ziet er super uit!
    Het weer is nu minder dus wel weer leuk om te freubelen, wat een zomer he, alles of niks!
    Wel ideaal als je zomaar eventjes naar het strand kunt gaan als het tussendoor weer eventjes mooi weer is daar boffen jullie maar mee!
    Succes met je boekje en een fijn weekend
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen