dinsdag 7 augustus 2012

Beetje verder


Hallo allemaal,

Wat is het toch een wisselend weer, zo is het heerlijk met zon en zo krijg je weer een stortvloed over je heen.
Toch heb ik het idee dat het bij jullie aan de overkant slechter is dan hier.
Maar goed we moeten het er maar mee doen.

Hier weer een foto met een stukje verder met het boekje, het is veel werk, maar ontzettend leuk om te doen.
Vond het moeilijk deze keer om de kleuren bij het afdrukje te vinden, omdat ik dat meestal andersom doe, eerst het papier en dan het kleuren.

Ook is dit het tweede afdrukje, ik had netjes overal schaduw omgezet en het was niet wat ik er van had verwacht. Jammer dan maar opnieuw kleuren.
Ook een andere kleur blauw gekozen. De bloemen zijn van Magnolia maar die zijn nog niet klaar en zitten nog niet vast zoals jullie kunnen zien.

Veel plezier nog deze week en ik denk dat ik de volgende post toch maar even een kaart doe, want het boekje is nog lang niet klaar.

Groetjes Astrid

14 opmerkingen:

  1. Een heel karwei denk ik Astrid maar het begint er al super leuk uit te zien!! Ook ik doe eerst papier en dan pas kleuren want ooooooooo wat zijn er veel soorten van elke kleur dus de juiste tint vinden is dan hartstikke moeilijk heb ik gemerkt.
    Wij mogen in Groningen ook niet echt mopperen qua weer, in het Westen en Zuiden valt veel meer regen volgens mij maar zomer???????? Nou niet echt dit jaar helaas hoewel dat hele warme ook niet alles is want dan ben je al moe als je niets doet..'t is dus nooit goed hihihi!!!!

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er al super uit Astrid!!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh oh wat gaat dit mooi worden.
    Je voorkant is iig al een plaatje.
    En een afdrukje opnieuw kleuren, is herkenbaar. Gebeurt mij ook wel eens.
    Ben benieuwd naar het volgende stukje.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een hels karwei, maar het begin is er, ziet er al toppie uit ! Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  5. THIS IS SO SWEET! PRETTY COLORS AND DP.
    HUGS, DANGINA

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit is weer een heel leuk 'stukje' van het boekje! Ben benieuwd naar wat er nog meer gaat volgen!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dank je wel Astrid.
    Ik zie dat jij nog wel heel druk bent met van alles, kaartjes en boekjes. Je mannenkaart hier een paar berichtjes onder vind ik heel goed geslaagd en zo te zien wordt het boekje weer geweldig!
    groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat is al een mooi begin Astrid!!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. dit belooft wat Astrid!!
    Ziet er alvast super uit hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat heb je dit schitterend gemaakt Astrid.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dit ziet er alvast erg leuk uit,ben benieuwd naar de rest.

    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. het ziet er leuk uit, Astrid, mooie kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen