dinsdag 21 augustus 2012

Beterschapskaart


Hallo allemaal

Fijn dat jullie weer op mijn blog komen kijken.
Deze keer een kaart voor mijn lieve blogvriendin Maia, die afgelopen maandag een operatie heeft moeten ondergaan.

De digi is van Saturated Canary en gekleurd met mijn Copic Markers.
In het echt zijn de kleuren net iets sprankelender maar dat heb je vaker dat op de foto niet altijd de kleuren zijn zoals ze het echt zijn.

Het papier is van Evora, ik ben niet zo van het rood maar dit blokje heeft toch wel mijn hart gestolen.
Ik vond het papier zo mooi zodat ik er weinig meer aan heb toegevoegd.

Copic markers die ik heb gebruikt zijn:

Gezicht: E11,51,00,000 R20
Hart en stukje Jurk: R02,05,08
Haar: E42,31,34,37
Jurk en Sokken: E51,53,55
Hemd en Ballon: C00,01,03

Ben natuurlijk weer erg benieuwd wat jullie er van vinden.
Nog een fijne week.

Groetjes Astrid

15 opmerkingen:

  1. Wat een lief kaartje Astrid!!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Enige kaart Astrid en van rood wordt je wel vrolijk dus prima keuze!!!

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaaf!!! Astrid! Zulke leuke kleuren. Mooie kleurencombinatie!
    Lies, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterend kaartje Astrid, lekker vrolijk.

    Lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  5. schattig kaartje, ik vind het papier zo mooi, de digi is zo schattig en heel mooi ingekleurd.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi kaartje!!! Leuke digi ook, die kende ik nog niet!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Astrid

    Wat een prachtige kaart voor Maia, hopelijk gaat het snel beter met haar.
    Ook je creaties van de laatste weken zijn heeeeeel mooi.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. mooi beterschaps kaartje heb je gemaakt xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schattig kaartje, heel mooi. Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  10. heel leuk geworden, Astrid, mooi ingekleurd!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart Astrid, en leuke combi dat geel met rood! Ook heel mooi ingekleurd trouwens :)
    groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Goh zeg ik ben zelf wel erg laat met de reactie!
    Wat een prachtige kaart kreeg ik vandaag van je!
    Een super kaart en zoooo mooi van kleur!
    Inderdaad anders in het echt.
    Complimenten voor de copic kunst hoor, het lijkt wel een gedrukt plaatje!
    Heel lief dit hart onder de riem!
    Ik ben inmiddels sinds gisteren thuis maar ben er nog niet toe gekomen te bloggen of mailen, te moe, jij bent de eerste!
    Ik mail je binnenkort!
    Liefs maia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super Cute! Love the new header too.
    Hugs, Dangina

    BeantwoordenVerwijderen