zaterdag 18 augustus 2012

Definitieve voorkant van mijn boekje


Hallo allemaal,

Wat is het lekker warm he, jeetje wat worden we weer verwend.
Vandaag beste druk geweest, naar de Huldiging van Dorian van Rijsselberghe geweest, erg leuk die jongen in het egie te zien.
En wat zijn wij Texelaars trots op hem.

Nu even over de afbeelding, afgelopen week zag ik dat het kaftje van het boekje helemaal krom getrokken was, vraag me niet waardoor ik zou het niet weten, dus heel voorzichtig de afbeelding eraf gehaald, maar jullie snappen hem al, compleet mislukt.
Het enige wat ik heb kunnen redden waren de bloemen.
Nou ja, overnieuw dan maar, daar had ik deze week toch een handje van want er moest nog meer overnieuw, maar dat kan ik nog niet laten zien, want die is voor Durvina, en die kaart zit op de post.

Dit is nu de definitieve voorkant van mijn copic marker boekje.
Ik heb papier gebruikt wat voor 50% bij het Kruidvat was afgeprijsd deze week.
Moet zeggen, mooi papier.

En de schattige afdruk van Saturated Canary gebruikt. Ook een iets andere schaduw gedaan, ik ben er nu ook dik tevreden over al zeg ik het zelf.
Ik hoor wel wat jullie er van vinden.
Mijn nieuwe volgers wil ik welkom heten en veel plezier om mijn blog.

Iedereen nog een fijn weekend en ik hoop voor de mensen in het binnenland dat jullie een beetje kunnen slapen.

Groetjes Astrid

17 opmerkingen:

  1. Hoi Astrid,ja het is idd lekker warm,ahum,vanmiddag hier 39 graden in de schaduw,pff,ben toen even naar binnen gevlucht.Het kaftje van je boekje is erg leuk,mooi gekleurd en ik vindt die afdrukjes helemaal top.Ziet er hardstikke leuk uit en nu maar hopen dat deze recht blijft,warme groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze voorkant is helemaal toppie, Astrd. Vond aan de vorige ook niets mis mee, maar zoals je zegt hij trok wat krom. Zou ik ook verandren.
    Hier in noord/drenthe vandaag 32 graden. Het mag van mij iets minder;)
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze voorkant is helemaal toppie, Astrd. Vond aan de vorige ook niets mis mee, maar zoals je zegt hij trok wat krom. Zou ik ook verandren.
    Hier in noord/drenthe vandaag 32 graden. Het mag van mij iets minder;)
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat mooi Astrid!! Mooie frisse kleur!
    Toch wel even balen hé als je het opnieuw moet doen. Maar......t'is echt mooi geworden!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haaaaaaa daar is ie dan, ziet er super uit Astrid en nu maar duimen dat ie recht blijft met deze temperaturen!! Ja wat een kanjer he die knul, terecht zijn jullie trots op deze eilander!!!
    Het was bloedheet vandaag, niet uit te houden buiten en nu is het nog steeds 25 graden dus naar bed gaan.......bijna straf LOL!!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat is tie geweldig geworden Astrid ,en ja overnieuw beginnen,weet er alles van haha!!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat ziet er prachtig uit! Jammer dat de vorige krom is getrokken. Die afbeelding past er ook wel precies bij hè, mooi papier :)
    groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ohh jaaa zus heel mooi, en het was hier ook vanacht zooo heet, gisteren avond nog 29 graden pffff nee hoor geef mij maar de frankrijk temperaturen, de warmte is daar gewoon andres lijkt wel he hihi xx(psje ga je mee dan ??? terug naar de dordogne )

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hele leuke voorkant voor je boekje.
    En inderdaad wel heel erg warm maar wel lekker..

    liefs Annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige voorkant van je boekje! Inderdaad het is nu wel heel warm....binnen zitten is bij ons nu het beste!
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauuuw het is een prachtige
    voorkant van je boekje

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige kaart Astrid.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat supermooi ziet dit eruit en die kaart van mij is aangekomen, en wat is ie mooi, hij staat hier te pronken, heel erg bedankt.

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen