zondag 12 augustus 2012

Zonnige kaart


Hallo allemaal

Op deze zonnige dag heb ik lekker zitten hobbyen.
Gisteren ook al de hele dag in de zon naar een evenement geweest hier op het dorp, dus vandaag maar even niet.
Deze beeldschone dame ingekleurd van Saturated Canary. Ik vind ze erg lief.
Papier komt bij de A vandaan, uit diverse blokjes. Ik heb haar gekleurd natuurlijk met mijn Copic Markers. De swirl heb ik van mijn zus Maris gekregen. En de vlinder van mijn vriendin Ilonka. Die heeft die stans en ik heb nu een paar vlinders. Erg leuk als je zo met elkaar kunt ruilen.
De bloemen tja dat is een verhaal apart, ik heb ze nou eens met een andere pons en met een andere techniek gemaakt dan normaal.

In een filmpje van Leonie (MyPassionforPaper) zie je hoe je ze kunt maken.
Je moet er wel een beetje dikker papier voor nemen, zoals zij al noemt in het filmpje cardstock, want ik eigenwijs natuurlijk, had heel dun papier gebruikt eerst, maar dan komen ze niet zo mooi eruit te zien zoals nu.
Die liggen dan ook in de prullebak.

De copics die ik heb gebruikt is een hele waslijst:
Gezicht: E11,51,00,000
Ogen: E25,27,71
Haar: E51,53,55,35
Mond: E8
Schoenen: E34,35,37
Strik en kousen: W1,3,5
Randjes Jurk: E31,33,34
Jurk: G82,94,Y11,13,15,BG000,01,02
En dan natuurlijk de blender nog.

Nog een fijne dag en verder een heel fijne week.
En natuurlijk allemaal weer bedankt voor de leuke reacties.

Groetjes Astrid

16 opmerkingen:

  1. hi Zus, heel leuke frisse kaart heb je gemaakt, mooi hoor die bloemen xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtig kaartje, mooi de bloemen.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  3. SC digi's zijn echt helemaal te gek en dit is ook zo'n leukerdje en prachtig ingekleurd. Samen met al je "krijgertjes"en je mooie bloemen een beeldige kaart!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super mooi kaartje

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je weer een prachtige kaart gemaakt Astrid.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ahhh wat een schatje, liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig zomerse kleuren heeft dit kaartje Astrid, wat kun jij toch mooi kleuren met de copics zeg!
    Zal het filmpje ook nog eens bekijken van Leoni.
    Dank voor je lieve reaktie op mijn blog!
    Fijne week
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goh heb je die bloemen echt zelf gemaakt? Ze zijn prachtig!!Ik vindt dit zulke leuke meisjes,maar waar kun je die digi's/stempeltjes kopen/krijgen? Héél mooi gekleurd,groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterend, Astrid! De stempel, helemaal te gek. Je hebt haar ook prachtig ingekleurd.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig zonning kaartje Astrid! En die bloemen, geweldig dat je die zelf hebt gemaakt :)
    groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Adorable Astrid! I just made a card with this one today! Love the swirdls and butterfly, they are so very pretty!
    Hugs, Dena

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Astrid, beautiful card. She is so sweet and wonderfully coloured. Love the colours you've chosen and your design. Your flowers are terrific.
    Hugs,
    Norma

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gorgeous card hun :) Also thank you for popping by my blog and in response to your question the happy birthday stamp is by Penny Black :) xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh how beautiful is this, I love your colour combo and layout, its so pretty hunnie, big huggies June xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig mooi kaartje. Een heel fijn weekend

    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen