zaterdag 22 september 2012

Criss Cross


Hallo allemaal

Vandaag heb ik als DT lid iets geplaatst op het blog van Hobbyshop Favoriet.

Ik had een borduurmal toegestuurd gekregen die ik door de cuttlebug heb gehaald en de gaatjes van de mal allemaal netjes uitgeprikt.

Gemat op lila cardstock met een iets andere kleur lila en wat papier van mijn zus Maris.
Wat rode parels en zilveren brads en een koortje wol.
Het stempel is een bloemenstempel van Pergamano die ik ingekleurd heb met Copic Markers.
Het is iets anders dan jullie normaal van me gewend zijn.

Copic Markers die ik heb gebruikt zijn:
E44
E47
YG93
YG97
YG99
R24
R27
R29

Iedereen nog een fijn weekend, en dinsdag kom ik weer terug met een kaart voor de challenge van Papelitos Stamps.

Groetjes Astrid

11 opmerkingen:

  1. Wat een leuke bijdrage!
    Best een uitdaging toch, om iets anders dan anders te maken??!!
    Groetjes en een fijn weekend!
    Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee om enkel de gaatjes uit te prikken. Mooie combinatie van verschillende technieken en materiaal.
    Liefs, Myriam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een heel mooi kaartje Astrid!!!

    groetjes Betina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart! Grappig dat je niet geborduurd hebt met een borduurmal :)
    groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een schitterende kaart weer Astrid, is weer eens totaal wat anders :)

    liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schitterende kaart Astrid.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. heel anders, maar wel erg mooi Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. sweet one. pretty color combo and image.
    hugs, dangina

    BeantwoordenVerwijderen