woensdag 12 september 2012

Een heel leuk nieuwtje

Hallo allemaal,

Ik heb een erg leuk nieuwtje te vertellen.

Ik ben toegevoegd aan het DT-Team van Hobbyshop Favoriet Blog.
Het zal jullie nog niet zo bekend in de oren klinken maar het blog waar je de link van ziet is net gestart.
We gaan challenges doen waaraan jullie natuurlijk mee kunnen doen.

Ook hebben ze een internet winkel waar leuke hobbyspullen te koop zijn.
Hobbyshop Favoriet.

Neem gerust een kijkje bij beide links.

Voor de rest iedereen een fijne dag, als je gaat stemmen succes.

Groetjes Astrid

16 opmerkingen:

  1. ohhh wat geweldig voor je !! Hartelijk gefeliciteerd met je nieuwe job, ze mogen blij zijn dat je het doet. Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  2. HEEEEEEEEE PROFICIAT !!!
    Ook al een DT-job, wat super leuk Astrid en heel veel plezier!!! Ga er zo even neuzen.

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Astrid, van harte gefeliciteerd met je benoeming in het DT.
    Lijkt me een superleuke erkenning voor je mooie werk.
    Ik zal je eigen blogblijven volgen en ook de hobbyshop daaraan toevoegen.
    Veel plezier en succes wens ik je toe met alles.
    Ennuuhh, met dat stemmen van mij gaat het wel goed komen, thanx.
    Groetjes Gery

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met je nieuwe job!!!
    Gaat helemaal goed komen;)
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met je nieuwe job Astrid!! Hardstikke leuk voor je!!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wow super leuk astrid gefeliciteerd met je hobby job ;) xx christa

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat super leuk zeg!! Veel succes en plezier!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. heel leuk voor je zus, veel succes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat geweldig voor je Astrid!!
    Gefeliciteerd.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk samen in het DT-team!
    Veel plezier, maar dat gaat wel lukken!
    groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat is zeker goed nieuws, Astrid. Gefeliciteerd!
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat ontzettend leuk, gefeliciteerd en veel succes!
    groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw wat super leuk Astrid! Gefeliciteerd!
    Ik wi je ook nog even hartelijk bedanken voor je lieve reactie op mijn blog. Dat doet me erg goed en ik ben toch blij dat ik niet gestopt ben hoor.

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. WOWWWWWW, wat lees ik hier ??? Jeetje joh, geweldig goed nieuws joh, helemaal super .... dus proficiat met je nieuwe DT job !!
    Het is je van harte gegund, want jij maakt schitterende creaties !!!
    GEFELICITEERD !!

    liefs Astrid xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een eer om dt lid te worden, proficiat hoor!
    Je zult het er mar druk mee krijgen maar ze hebben een goeie aan jou dat is iets waar ik zeker van ben.
    Veel plezier en succes!
    Fijn weekend
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen