zondag 16 september 2012

Weer een leuk nieuwtje en een zakje

Hallo allemaal,

Heb ik zowaar toch weer een leuk nieuwtje te vertellen.

Ik ben ook toegevoegd aan het DT team van Papelitos Stamps.
Deze stempels kwam ik een keer tegen bij Heidy en het zijn grappige karikaturen.

De blog is opnieuw gestart en ook de Shop gaat een nieuwe start maken.
En straks kunnen jullie de digi stempels gaan kopen. Zodra dit bekend is horen jullie van me. En ook is het blog gestart met challenges en hoef je niet de digi's te gebruiken die zij verkopen,je mag ook andere stempels gebruiken.


En dan nu mijn zakje.


Het is een kadozakje met erop een stempel van Magnolia, ik heb de beer gekleurd met heeeeeel veel copics en ik weet niet meer welke, omdat ik een bepaalde kleur wilde hebben. Wat sneeuwsterren gestempeld aan de zijkant.
Het bont van zijn muts is met de Snow Marker gedaan.
Diverse dies gebruikt, zoals de kerstboom van Marianne Design. Allemaal gekleurd met Vintage Photo.
Een stukje kralenketting om het afdrukje heen.
Het papier is weer van Art Talent.
Aan de bovenzijde met een pons van Martha Steward geponst.
Een bedel aan mijn lint geknoopt.
Lint heb ik een keer bij de Bruna gekocht, weet echt het merk niet.

Ohhh bijna nog wat vergeten, ik heb de candy gewonnen bij The Ribbon Girls.
Daar ben ik ook geweldig blij mee.

Zo dat was het weer voor vandaag.
Nog een heel fijne zondag.

Groetjes Astrid

24 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd erg leuk voor je
    En je creatie is weer prachtig
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Astrid, wauw wat een leuk nieuws een weer zo'n mooi kaartje! Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wowww Astrid,wat heb je dit geweldig gemaakt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jij gaat lekker, Astrid! Gefeliciteerd met je DT schap, met de gwonnen candy. Prachtig cadeauzakje!
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. haha ,ja ik zag het het eerst he bij de ribbon girl, en leuk joh ook dt bij die andere blog, succes hoor, en je zakje is echt lieffff

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuk zakje!
    En wat leuk weer een DT-job erbij!!
    Veel plezier!
    groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Astrid gefeliciteerd en wat een leuk zakje !!!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hartelijk gefeliciteerd met je nieuwe job, prachtig zakje heb je gepipmd, liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  9. So adorable. Love that cute image and the wonderful die cuts.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zooooooooooooooo dat gaat even lekker daar op Texel, allemaal goedmakertjes voor de water-overlast Astrid en je gaat het gezellig druk krijgen met al die DT's! Proficiat met de gewonnen gave candy en je zakje is beeldig!!!!!

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooi zakje!!
    Super dat je in het dt team zit, wat leuk, veel succes en plezier!!! En ik had gezien dat je die prijs gewonnen had, wat een mazzel zeg want dat was wel een hele leuke!!!!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Beautiful gift bag, Astrid. Adorable bear and wonderfully coloured. Haven't had a chance to play with him myself. Love the pretty DP and the triple borders.
    Hugs,
    norma

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Love your gorgeous, adorable card.
    luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig gezellig zakje! En weer een DT-schap erbij, leuk hoor!
    groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gefeliciteerd Astrid!
    wat leuk voor je
    En je kaart is weer prachtig.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Astrid, wat heb je een Leuke creatie het zakje gemaakt! Top.
    En succes met je DT werk en veel plezier met de gewonnen candy :-)
    groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Jee alweer zo'n leuk nieuwtje, je gaat het druk krijgen meid!Maar wel super leuk natuurlijk.
    Je creatie is prachtig, mooi ook die kralenketting om het afdrukje!

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  18. WOW wat een prachtig zakje heb je gemaakt zeg,en wat een geweldig nieuws je DT schap, en het winnen van de candy, van harte gefeliciteerd, liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wat een prachtig zakje heb je gemaakt Astrid!!
    En wat gaaf dat je bij het Papelitos Stamps DT zit. Ik kwam er laatst achter dat ze wel heel geinige digi's hebben;)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wowwww, je bent lekker bezig zeg hihihi :) Gefeliciteerd, echt helemaal geweldig, je krijgt het er maar druk mee :)
    Je hebt een geweldig mooi zakje gemaakt, lief afdrukje !!
    Ik mail morgen nog even hoor :)

    liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Morning sweetie, this is just AmAzInG I love it Huggles Pops x x x

    BeantwoordenVerwijderen
  22. leuk geworden, Astrid! gefeliciteerd met je DT plekje!

    BeantwoordenVerwijderen