dinsdag 23 oktober 2012

Halloween


Hallo allemaal

Vandaag weer dinsdag,Papelitos dag.
Vandaag een Tag voor Halloween.
Met een leuke Dracula. Het papier heb ik van internet want zo heel veel Halloween papier hebben we niet in Nederland.
Wat swirls en een Pompoen erbij en de kaart in de kleuren Oranje/Zwart en Paars, en je hebt al gauw een Halloween Tag.

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Ik ga niet heel veel zeggen over deze tag maar dat heeft een reden en die zal ik jullie binnenkort vertellen,als ik weet hoe het zit.

Groetjes Astrid


18 opmerkingen:

  1. Halloween is al een beetje van de mysterieuze maar jij doet nu ook wel heel spooky geheimzinnig met je laatste opmerking dus ik ben heeeeel benieuwd Astrid!!!
    De tag is leuk en dat papier heb ik ook maar even "meegenomen" als heb ik niks met Halloween!!

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gave tag is het geworden, lekker spooky..haha..
    Nou je maakt me wel erg nieuwsgierig naar de reden van deze tag hoor!!
    Laat je ons niet te lang wachten?

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat hen jij leuk papier gebruikt!!!! Spannend......moeten we duimen???
    De tag ziet er creepy uit. en dat is ook de bedoeling met halloween
    Groetjes Sinikka

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Brrrr wat een engerd die dracula haha.
    Waar heb je dat mooie papier gevonden, prachtig deze sfeer hoor!
    Fijne week
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hihihi, geweldig zeg, leuk afdrukje, echt spooky, super !!

    liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Spooky tag Astrid! Mooi gemaakt! Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig die Dracula!!!! Mooie tag heb je gemaakt!!!
    Nou, je maakt ons wel nieuwsgierig hoor, ben benieuwd!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een engerd! Die dracula dan hè, je tag is prachtig gemaakt :)
    groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat geweldig gemaakt Astrid.


    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke spookachtige label, Astrid! Ben benieuwd wat je ons gaat vertellen.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je tag is super geworden As! Maar eh...je maakt me wel nieuwsgierig!
    Liefs, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Spooktackular tag! Great image and die cuts.
    Hugs, Dangina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hi Astrid, Just wanted to let you know the paper you used on your tag is from my shop Bearly Mine Designs in case you wish to give credit for it.
    hugs
    Donna xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Absolutely Fabulous sweetie, huggles Pops x x x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh he's kind of scary :) this is a wonderful tag! Missed you too and your beautiful creations! ~hugs

    BeantwoordenVerwijderen