maandag 8 oktober 2012

Herfstkaart


Hallo allemaal,

Vandaag is het weer mijn beurt om een kaart te plaatsen voor het DT team van Hobbyshop Favoriet.

Ik heb deze keer gekozen voor een stempel van Marij Rahder.
Het papier is uit de eigen collectie maar het cardstock is ook in de webwinkel te koop.
Het plaatje is ingekleurd met Copic Markers in leuke herfstkleuren.
De Vilt bloemen zijn ook uit de webwinkel en tussen de bloemen zie je twee stickpins ook uit de winkel,  evenals het lint en de plakparels.
Achter het plaatje heb ik een taartkleedje gedaan.
De randen zijn allemaal bewerkt met Vintage Photo Distress ink. En zowel het plaatje als achter het plaatje heb ik de stans gebruikt van Spellbinders Labels Five.

Verder is een wedstrijd op het blog van Hobbyshop Favoriet.
Maak een kaart met de sketch die daar staat en maak kans op een waardebon van 10,-- euro te besteden bij Hobbyshop Favoriet.
Ik zou zeggen doe gezellig mee en doe je best. De wedstrijd loopt tot 4 november.



Groetjes Astrid


19 opmerkingen:

  1. ze is leuk zus, hoewel ik een echte fan ben van magnolia, is dit afdrukje ook leuk xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat is dit een enig kaartje Astrid!!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk kaartje!! Grappig stempeltje!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart heb je gemaakt, grappige stempel ook.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hihi wat een leuke kaartje Astrid!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig herfstkaartje Astrid! Grappig afdrukje :)
    groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaart Astrid.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een geinige afbeelding......ik wordt er blij van.
    Thanks!!!
    Groetjes Sinikka

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk herfstkaartje!
    groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Enig kaartje met een leuk stempeltje.
    Groet Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hij is echt gaaf geworden! Leuk afdrukje ook!

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat is tie superleuk Astrid.
    En wat een grappige stempel heb je gebruikt

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke kaart zeg, lekker vrolijke kleurtjes, je kerstkaart hieronder vind ik ook super, liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Morning sweetie this is absolutely stunning!! Huggles Pops x x x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een leuke stempel, Astrid, en een super mooie kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Astrid!
    Mooi kaartje!!!
    Ik ben bij deze je nieuwste volger geworden :)
    We gaan elkaar nog veel zien/horen via YMAM ik kijk al uit naar 1 november ;)

    Veel Liefs
    Naomi

    BeantwoordenVerwijderen