maandag 1 oktober 2012

Papelitos Flowers

Hallo allemaal,

Vandaag weer een challenge van Papelitos en de challenge is voor deze keer bloemen.
Je mag een heel andere stempel gebruiken dan de Papelitos Stamps, als het thema maar bloemen blijft.

Ik heb vandaag de stempel Debra gebruikt. Het papier is van de winkel met de grote A. Wat een mooie collectie hebben ze tegenwoordig zeg. Ik zou er zeker eens gaan kijken als ik jullie was.
Een paar dingen heb ik van mijn zus Maris, zoals de vlinder en het ornament achter de stempel.
De stempel natuurlijk weer gekleurd met Copic Markers en ook het ornament heb ik hier mee gekleurd.

De bloemen is de creme weer van de winkel in Frankrijk en de andere waren wit en ook deze heb ik gekleurd met met Copic Markers.
Een randje lint gebruikt met strass steentjes erin en een tekstje zelf gefabriceerd op de pc.
Verder de randen bewerkt met wanut stain.


Today again a challenge of Papelitosand the challenge is for this time flowers.
You may use a very different stamp than the Papelitos Stamps, if the theme but flowers remains.

Today I have the stamp Debra used. The paper is of the store with the big a. what a nice collection they have nowadays say. I would certainly go if I was you.
A few things I have of my sister Maris, as the butterfly and the ornament behind the stamp.
The stamp, of course, colored with Copic Markers and also the ornament I colored with it here.

The flower is the creme of the shop in France and the other were also white and colored with Copic Markers I have with this.
An edge Ribbon used with strass rhinestones erin and a text itself manufactured on the pc.
The edges further modified with wanut stain.

Ik ben weer erg benieuwd wat jullie er van vinden.

Groetjes Astrid


20 opmerkingen:

  1. Superleuk kaartje en wat een mooi ornament heb je gebruikt... handig zo'n zus :-)
    groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart Astrid en de challenge bloemen.....ben ik dus net te vroeg met mijn gepimpte doos bomvol bloemen snik snik!!
    Proficiat, je hebt de candy bij Mina gewonnen, gaat lekker zeg daar op dat eilandje hahhaaaaa!!! (Ik ben ook weer aan het bofbipsen..zet het morgen op mijn blog).

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een echte femme fatale. Een erg leuke kaart, Astrid.
    Winkel met een grote A???? geef eens een nieuwe hint:-D
    Groetjes Sinikka

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gaaf kaartje Astrid!!
    groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er prachtig uit en mooi gekleurd
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gaaf stempeltje en je hebt er een heel mooi kaartje mee gemaakt Astrid.
    groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fabulous! Love your design and pretty color combo.
    Tons of Hugs, Dangina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart, Astrid! Vind de stempel zo gaaf ;)
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. gave kaart weer hoor, mooi gemaakt met "mijn "spulletjes hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig kaartje heb je weer gemaakt, en met een zeer sexy dame!Leuk!!
    groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart Astrid!!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige kaart.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Astrid, a lovely card. Beautifully coloured image--she's so sexy. Love the gorgeous diecut and flowers. Terrific job on the card.
    Hugs,
    Norma

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kaart Astrid! Het is net of de dame zo uit de kaart wil stappen ;-)
    Liefs, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super mooi kaartje Astrid! Leuk met al dat roze en het afdrukje is top.

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen