vrijdag 16 november 2012

Dametje in het groen

Hallo allemaal,

Het is alweer vrijdag en dan nog wel in het midden van de maand november, ik geloof dat elke week sneller voorbij gaat, en ik denk dat velen van jullie daar ook last van hebben.

Deze vrijdag de tweede challenge op ons blog You, Me and Magnolia.
Het thema deze keer is Groen, Creme, Bruin.

Omdat het nog steeds herfst is dacht ik, kom ik neem deze Tilda, met de schattige paraplu, past wel bij het winderige weer van de afgelopen tijd. De kaart is inmiddels al bij mijn lieve vriendin Astrid. Ze maakt ook schitterende creaties, neem eens een kijkje bij haar als je haar nog niet kent.

Het papier is van de winkel met de A, vintage papier, een taartkleedje achter het geheel, en hier en daar een lintje en een stukje jute.
De mallen gebruikt van Marianne Design LR0159 en de bloemen van Magnolia, met middenin een gekocht bloemetje die ik met de copic markers bruin heb gekleurd.En nog een swirl van mijn zus Maris.
Ook Tilda is helemaal met copic markers gekleurd.

Ik ben erg benieuwd wat jullie van de kaart vinden, en doe gezellig weer mee, want de prijs die er nu weer aan vast zit is niet mis.

De kaart doet mee met de challenge van Tilda Town.

Groetjes Astrid

29 opmerkingen:

  1. Wat een hele mooie kaart heb je gemaakt Astrid. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig kaartje, liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lieverdje in het groen Astrid!! De andere Astrid zal er vast blij mee zijn maar die moet maar niet naar buiten in een herfststorm zolang haar arm niet genezen is!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Weer zo'n mooi kaartje Astrid! Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart Astrid!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart Astrid.

    Leuk om al de verschillende kaartjes te zien in Groen, Creme en Bruin.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtig kaartje Astrid en ja de weken vliegen om!!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterende groene dame heb je gemaakt!
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja ik ken het hoor, voor mijn gevoel vliegt de tijd ook. En ik "moet" nog zoveel kerstkaarten maken.....

    Je kaartje is erg mooi, de groene kleur springt er echt uit. Leuk effect!

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat is dit toch een schattige tilda.
    Wat een leuk geheel is het geworden.

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een lief kaartje!!!!
    Fijn weekend!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtig kaartje Astrid.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een heel leuk voorbeeld kaartje
    Ik probeer dit weekend nog wat te doen. Kwam er niet van deze week.
    Ik heb ook al een idee:-)
    Fijn weekend
    Gr. Sinikka

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je hebt er weer een prachtig kaartje van gemaakt.
    Je afdrukje heb je zo mooi gekleurd.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuk kaartje voor de nieuwe challenge!
    Mooie kleurencombi...ik ga ook eens tussen mijn stapel papier zoeken en meedoen.
    groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtig kaartje Astrid. De kleuren van je kaart passen mooi bij deze grappige stempel van Tilda. Leuk dat je meedoet aan de challenge bij Tildas Town!

    groetjes,
    Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  17. A pretty card Astrid, love all the "lacy" things on it! ~hugs

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Very sweet, I lo0ve the doily, Thanks so much for joining us at Tildas Town this week
    Hugs Julie P

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een mooi kaartje. Leuk dat groen.
    liefs Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Beautiful card.
    Thanks for joining us at TT this week.

    Hugs :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Een hele mooie kaart! Tilda waait zo bijna van de kaart af! Super!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  22. She is gorgeous! Love the beautiful layout and colors.
    Hugs, Dangina

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hi sweetie this is gorgeous so love the colours too just perfect, huggles Pops x x x

    BeantwoordenVerwijderen
  24. What a lovely card Astird!
    Wonderful colouring and awesome details..
    Thanks for playing with us at Tilda's Town this week!!
    Hugs, Tina

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Such a beautiful card, Astrid! Thanks for joining us at Tilda's Town and good luck! Delphine xx

    BeantwoordenVerwijderen