woensdag 21 november 2012

Kerstster

Hallo allemaal,

Gisteravond en vanavond iets zitten freubelen. Een kerstster voor mijn collega's. Het geheel is nog niet helemaal klaar want er moet nog een zakje omheen met best wishes en op de achterkant, die is goud kleurig nog een kerstplaatje of zoiets waar ik mijn naam op kan zetten.
Dit is de eerste uit de serie en ik kijk wel hoever ik kom. Het is makkelijk te maken, je bent zo klaar.

Het patroon van de ster van internet gehaald en beplakt met papier van de A. Een taartkleedje en een paar bomen van de CD van Polka Doodles.
Tilda is van de serie van vorig jaar en ik heb haar gekleurd met copic markers en wat stickles om het bontje en de pompommetjes gedaan.
Strikje uit de collectie en het touwtje ook. Verder zit er een charm op van een sneeuwvlok, die ik vorig jaar op de Krea Doe heb gekocht.
Als het geheel klaar is laat ik hem of anderen zien zodat jullie kunnen zien wat de bedoeling is.

Iedereen bedankt voor de lieve reacties en ik ben benieuwd wat jullie weer van deze creatie vinden.

Deze ster doet mee met de challenge bij Marvelous Magnolia Challenge
En met de challenge bij Tilda Town.

Groetjes Astrid

16 opmerkingen:

  1. Zo mooi! Echt mooi die kleurencombinaties! Blauw is echt mijn favoriete kleur! Ik word er helemaal vrolijk van! Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Astrid,

    Wat een leuke ster heb je gemaakt.


    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ontzettend leuk zeg!!!! Jouw collega's boffen maar!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk gemaakt Astrid.
    Lijkt me ook leuk om er een stel in de kerstboom te hangen!
    groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele mooie ster heb je gemaakt. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. O die is leuk Astrid, daar zullen je collega's wel super blij mee van worden!! Maar pompoenen op haar muts....is dat niet een beetje zwaar voor die arme Tilda????? Maak er maar snel pompommetjes van whahaha!!

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het ziet er nu al mooi uit Astrid!
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige ster Astrid.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige ster Astrid!
    Mooie kleur ook!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. En dat noemt ze makkelijk te maken, mooi hoor maar het kost toch heel wat tijd ook met dat kleuren, prachtig!
    Ik was helemaal vergeten op je blog te kijken door dat gemail haha, ik mail je dit weekend nog eventjes.
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Such an unusual shape, I love it!!!!! Thanks for joining us this week at Marvelous Magnolia and we hope to see you again next challenge. Hugs, Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Very pretty!!, Fabulous shape and details. Thanks for joining us at Tilda's Town for our challenge
    Louise

    BeantwoordenVerwijderen
  13. super gorgeous card, Lovely details and design. Thanks for joining us this week at Tildas Town
    Hugs
    Kat xx

    BeantwoordenVerwijderen