zondag 25 november 2012

MDF Kerststerren


Hallo allemaal

Het is vandaag weer mijn beurt om iets te plaatsen als DT lid van Hobbyshop Favoriet.
Deze keer heb ik een paar kerststerren gepimpt.
Ze zijn van Pronty, MDF 3-D Christmas Decoration.
Ik heb ze geschilderd met Folkart Acrylverf ook te koop bij Hobbyshop Favoriet.

De gouddruppels die je ziet heb ik met goudverf gedaan.
Ook heb ik aan beide zijden de kerstster klein van Marianne Design uitgestanst en op de sterren
geplakt. Linten eraan en je kunt ze zo ergens ophangen.

Komen jullie al een beetje in de kerstsfeer??


Hier nog een foto van de kerstster zoals hij in het zakje komt.
Ik ben inmiddels als begonnen met nr 2 en met een paar kaarten voor mijn DT's.
Heerlijk knutselen want het is hier zo mistig dat je geen 50 meter vooruit kan zien.
Iedereen nog een fijn weekend.

Groetjes Astrid


16 opmerkingen:

  1. Prachtig zijn je kerststerren, hier geen mist maar storm!
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er erg gezellig en kerstig uit! Ik ben zelfnog niet echt in kerstsferen maar dat komt vast nog wel. Ik vind het altijd een erg gezellige tijd :-)
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie kerststerren.
    Wij komen er helemaal van in de kerstsfeer.
    Fijn weekend.
    Peter en Wendy.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooi gedaan zeg, en idd hier ook storm nu brrr

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk bedacht en gemaakt, Astrid. Ja, ik begin al in kerstsfeer te komen. Ben hiervoor ook al wat leuks aan het voorbereiden voor de winkel.... Hier ook een behoorlijk storm.

    Groetjes anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kerststerren Astrid!!
    Het waait hier verschrikkelijk maar het is niet meer mistig!!
    Gisteren wel!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. These are beautiful Astrid, hugs Teresa xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gisteren de hele dag mist, vandaag waaien we uit ons broek dus..knutselen maar en je sterren zijn enig Astrid!!!

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat ziet er prachtig uit Astrid.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig die sterren Astrid en je cadeautjes ster ziet er ook super uit zo mooi ingepakt!
    Jij was ook vroeg uit de veren maar niet door de storm dus.
    Hier waait het flink ( de brommerhoes van onze zoon hing vanochtend boven in de boom haha) maar af en toe schijnt de zon nog, hoe verschillend is Nederland he maar wel fijn freubelweer.
    Ik was gisteren met een mail naar je bezig , die maak ik vandaag af want gisteravond typte ik alles fout...te laat.
    Komt vandaag goed.
    Fijne zondag
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Weer een mooi ontwerp voor het Design Team Astrid! En ja, wat doe je anders dan knutselen als het weer niet mee wil... Hier is het vandaag mooi en zonnig maar wel veel wind. Helaas zal er voor mij niet veel kans tot knutselen in zitten vandaag want ... een hele grote berg strijk moet gedaan vooraleer de kinderen straks weer richting Leuven en Brugge vertrekken.Nog een fijn weekend! Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh wat zijn je kerststerren leuk!
    weer een leuk idee voor de komende feestdagen.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige projectjes, liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een superleuke kerststerren!!
    Laat de kerst maar komen :-)
    Liefs, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw hele gave kerststerren Astrid, prachtig gedaan!

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen