dinsdag 11 december 2012

Contour stikkers


Hallo allemaal,

Hier mijn laatste creatie voor Hobbyshop Favoriet als DT lid.


De basis kaart is een model van een kerstbal van groen cardstock papier van het blog van Sandra het is een freebie, dus als je interesse hebt zou ik zeker even gaan kijken bij haar want ze heeft nog veel meer leuke dingen.
De rest van het papier is wat rest materiaal van de winkel met de A.
De contourstikkers zijn Peel Offs verkrijgbaar in de webwinkel.
In dezelfde verpakking zitten ook knipvellen die weer passen bij de stikkers.
De stikkers opgeplakt op de knipvellen en uitgeknipt.

Voor het woord Xmas heb ik de Tim Holtz stans gebruikt en de letters gekleurd met de copic markers.
De ster die jullie zien is een 3D ontwerp van een tutorial van Jeanet
Ik heb op de randen een beetje lijm gedaan en met rood glitter dit bestrooit en op laten drogen. Nog hier en daar een glittertje en een touwtje door de kerstbal zoadat je hem ook nog op kunt hangen.
Fijne dag nog.

Groetjes Astrid

16 opmerkingen:

  1. Mooi kaartje, het kerkje is zo mooi

    Groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een schattig kaartje,mooi dat kerkje, liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk gedaan.
    Wel heb ik het gevoel dat dit niet echt jou werk is.
    Normaal gesproken heb je een andere stijl, maar misschien is dit ook wel omdat je stopt als dt-lid en er niet zoveel zin meer in had

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke creatie, Astrid! OOk ik vind dit niet echt bij je passen. Indd, je hebt een andere stijl.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik sluit me bij de anderen aan hoor, dit is zo niet jou !!!
    Maar hij is wel mooi hoor meis :)

    liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Astrid,
    Het is een hele leuke kaart geworden, en wij vinden net als de anderen dat dit niet jou stijl is.
    Maar we blijven van je creaties houden.
    Groetjes Wendy.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi kaartje Astrid!!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. tja wat zal ik zeggen, tis niet een echte astrid hoor hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind het wel een mooie kaart hoor, een keer heel wat anders maar dat is juist leuk.

    Lieve groeten,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk hoor,maar niet echt Astrid :-)
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Beautiful Astrid...:o)

    big hugs Vicky xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaart Astrid! Leuk model en erg mooi versierd.

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig gemaakt Astrid.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Erg mooi gedaan zeg !!
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen