zondag 16 december 2012

Nieuwe challenge YMAM

Hallo allemaal,

Vandaag begint weer een nieuwe challenge bij YMAM.
Doe gezellig mee zou ik zeggen, de challenge is:  Maak een Kerstkaart.

Dat kan niet moeilijk zijn in deze tijd van het jaar.
Ik zou ze elke dag wel kunnen maken, ik vind het zelf de leukste tijd van het jaar.

Het papier wat ik heb gebruikt is van Melissa Frances Deck the Halls.
Het ornament waar ze op staat van mijn zus Maris, de lantaarn van Marianne Design, evenals de kerstbomen.
De tekst uit de voorraad en het bruin erachter van kraftpapier een dies van Spelbinders.

De bloem is de kerstster van Marianne Design, met erachter een stukje kant van de Xenos, evenals de brad in de bloem.
Ik heb als experiment de randen van het papier bewerkt met Gesso en ook de lantaarn en de bloemen.

Copic markers die ik hebt gebruikt zijn:
E 42,43,31,33,37.
E 11,00,000,51.
YR 20,21,23,,24.
R 01,02,05,20.

Ik ben erg benieuwd wat jullie ervan vinden.
Nog 1 week werken en dan heerlijk tot 7 januari vrij.

Groetjes Astrid

19 opmerkingen:

  1. Een prachtige kaart Astrid.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi kaartje Astrid!!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hele mooie kaart, ik heb hem in het eggie xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een beeldige kaart Astrid!

    Jij kunt er niet geoeg van krijgen? Nou ik zal echt blij zijn als ALLE kerstpost definitief de deur uit is, begin er nu toch echt flauw van te worden!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou experiment gelukt zou ik zeggen, wat een schitterende kaart!
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Astrid,

    Ik wil je feliciteren met de verjaardag van je moeder en heb een gezellige dag.

    En wat heb je weer een lief kaartje gemaakt.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. een heel mooi kaartje heb je gemaakt.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Morning sweetie this is just so gorgeous, hugs Pops x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Awe! So sweet Astrid! I love the die cut you used around Tilda, beautiful!
    Have a wonderful day!!!
    Hugs, Dena

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wowww, wat een schitterende kaart zeg, prachtig !!

    liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh My, What a fabulous design. Love the sweet image and layout.
    Hugs, Dangina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ohh wat een mooie kaart! Prachtige warme kleuren en wat een gave kerstster!

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig kaartje Astrid.
    Groetjes Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  14. oooh, ik zie weer mooie creaties die ik gemist had, schitterend deze Tilda dat kun jij toch super hoor!
    Bedankt voor de schattige kaart voor kerst, ik heb hem nog in het mooie plastic hoesje zitten haha.
    Ben nu druk bezig met enkele kaartjes dus er komt er nog eentje jullie kant op, weinig tijd om te bloggen nu dus.
    Fijne sfeervolle week, echt genieten met al die lichtjes he!
    Liefs Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuk kaartje Astrid!
    Groetjes Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik vindt het een prachtige kaart Astrid! ook hele fijne kerstdagen en een Gelukkig en Gezond 2013 gewenst.
    Groetjes van Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Beautiful card, Astrid, Thanks for all your lovely comments throughout the year and I wish you a very Happy Christmas and A Happy New Year.
    Hugs Teresa xx

    BeantwoordenVerwijderen