zondag 9 december 2012

Ster met Tilda

Hallo allemaal,

Hier zien jullie het laatste zakje wat ik heb gemaakt, het is weer een ster geworden.
Papier van Art Talent en ook de Merry Christmas Stempel.
De twee sterretjes van een oude pons. De kerstbomen beetje uitgemeten en geknipt.
Tilda gekleurd met de Copic Markers.

Het zakje dichtgemaakt met Craft Papier en een Martha Steward pons.
Ook de Merry Christmas stempel bovenop is van Art Talent.

Ik wil jullie ook erg bedanken voor alle reacties die jullie achterlaten het is erg fijn en leuk om die te lezen.

Verder wil ik even zeggen dat ik vanaf 11 december ga stoppen met Hobbyshop Favoriet als DT lid.
Ik kan me niet vinden in de artikelen die worden opgestuurd om als DT lid iets van te maken.
Vind het erg jammer maar het is niet anders.
Er komt nog 1 blogpost met mijn naam erop en die zullen jullie deze week wel zien hier op mijn blog.

Iedereen een fijne week nog en werkse als je moet werken.
Ik nog twee weken werken en dan ben ik tot 7 januari vrij. Heerlijk.

Groetjes Astrid

16 opmerkingen:

  1. Weer zo'n schattig zakje Astrid, nu maar afwachten welke straks op de mat ploft dus het blijft toch nog een verrassing!!
    Jammer dat je gaat stoppen als DT-er maar ik kijk er niet echt van op gelet op je laatste te pimpen MDF-spulletjes!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weer een leuke zakje, Astrid! Tja, als je je ergens niet in kunt vinden is het beter om een keuze te maken.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi zakje met Tilda ster! Schattig gekleurd ook! Groetjes, Els.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig gemaakt Astrid.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg leuk weer Astrid!
    Jammer dat je nu weer een DT-schap moet opgeven maar soms moet een mens keuzes maken.
    groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een hele mooie zakje Astrid! Prachtig gemaakt! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Astrid,

    Ik vind je zakjes geweldig ik kan niet kiezen welke ik leuker vind ze zijn allemaal zo leuk.
    Ik vind ze prachtig hoor Astrid.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dit zakje is ook weer hartstikke lief, leuke kadootjes heb je zo zeg!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke zakjes zie ik voorbij komen Astrid! Het is en blijft een hobby en het moet dus wel leuk blijven. Dus dan heb je de juiste keuze gemaakt denk ik:-)
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dit is ook weer een prachtig zakje Astrid!! Als je je ergens niet in kan vinden is het inderdaad beter om te stoppen. Het moet wel leuk blijven, toch?
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. prachtig gemaakt, een echt kadootje, liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw ook errug schattig, liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Astrid this is so so so cue :-) Hugs from Germany Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Deze is ook erg leuk Astrid, zo heb je een leuke serie cadeautjes om weg te geven en handig om alles een beetje het zelfde te houden....krijg je ook geen scheven ogen :)
    groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen