dinsdag 1 januari 2013

Nieuwe challenge bij YMAM

Goedemorgen allemaal.

Als eerste voor iedereen een heel gelukkig en gezond 2013. En dat we met zijn allen nog veel mooie creaties mogen maken.

Vandaag is de nieuwe challenge begonnen bij You, Me and Magnolia.
Het thema is Edwin en Tilda samen, je mag er 1 afdrukje voor gebruiken maar je mag ook twee afdrukjes bij elkaar gebruiken als 1 creatie.
Er is ook weer een leuke prijs beschikbaar gesteld door Hobby Actief.
Neem een kijkje en doe gezellig mee.

Mijn creatie is een al wat ouder afdrukje van 2008 van Magnolia Winter Collectie.
Papier wat ik heb gebruikt is van het Kruidvat en ik heb een sketch gebruikt die je vind bij
Kaarten maken met Tiets.
Een paar pearls van de collectie bij de Action, daar hebben ze mooie pearls in allerlei kleuren en zeer betaalbaar.
Wat zilveren sneeuwvlokken die ik nog had, weet echt niet meer waar die vandaan komen.

Het afdrukje is gekleurd met Copic Markers en de bontkraagjes gedaan met de Snow Marker.

Ik kijk al weer uit naar alle berichten die jullie achterlaten, ik vind het altijd een eer om ze te mogen lezen.
Iedereen nog een hele fijne dag en geniet er van.
Wij gaan zo even kijken naar de nieuwjaarsduik bij Paal 9, hier op het eiland.

Groetjes Astrid

15 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart in mooie warme kleuren, Astrid! Gelukkig Nieuwjaar.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helemaal mijn kleurtjes Astrid, zo warm en dat oudere Magnoliaatje is enig!!
    Happy 2013!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi kaartje Astrid !

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De beste wensen voor 2013!!!!!! Ik hoop dat jullie goed gestart zijn en een leuk feest hebben gehad.
    Wat een leuke challenge je kaart is leuk geworden. En een enig stel die twee.
    Gr. Sinikka

    BeantwoordenVerwijderen
  5. astrid, ik wens je een mooi, liefdevol en creatief jaar, leuke kaart.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie warme winterkaart Astrid!
    Jij ook een gelukkig, gezond en creatief 2013 gewenst :)
    groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gorgeous! Love all the dp.
    Tons of Hugs, Dangina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hi Astrid,
    so lovely Edwin and Tilda, love this sweet image.
    Thanks for your comment and visit on my blog
    Tamara

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hey sweetie this is gorgeous so loving the colours you chose perfect, huggles Pops x x x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Voor jou ook een heel gelukkig en gezond 2013 Astrid! Wat een mooi kaartje heb je gemaakt. De winterse kleuren staan prachtig bij elkaar.

    Liefs,
    wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi kaartje met prachtige kleurtjes
    liefs Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Astrid, leuk dat je mij bent gaan volgen, ik heb mij hier ook aangemeld. Je maakt hele gave dingen dus je gaat mij hier vaker langs zien komen hoor.
    Groetjes van Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Deze kaart had ik gemist Astrid, dat komt er van als je aan het ruimen bent, er zijn al twee auto's vol " rommel" naar de kringloop en vandaag ben ik ( iets te lang) bezig geweest op zolder in mijn volgestouwde scraphok, wat een uitzoekerij!
    Geen freubeltijd dus deze vakantie maar dat komt wel weer.
    Ga even door naar je volgende post.
    Liefs Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het is een beetje laat maar ik wil jou ook alle goeds voor 2013 toewensen, wat is dit een lief kaartje zeg hele mooie kleurtjes, liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen