woensdag 16 januari 2013

Nieuwe challenge bij YMAM

Hallo allemaal,

Als eerste wil ik mijn nieuwe volgers welkom heten, en veel plezier op mijn blog.

Dan nu een nieuwe challenge bij You,Me and Magnolia. Deze keer is de challenge,
Bloemen en Swirls. En je kan weer een super mooie prijs winnen, wel liefst drie mallen van Nellie Snellen.

Ik heb de kaart gemat op licht roze cardstock, met papier van het Kruidvat.
Ik heb een sketch gebruikt van CLP Sketch Challenge. waar deze kaart ook meedoet met de challenge van deze maand.
Het lieve Magnoliaatje gekleurd met copic markers en bewerkt met een paar stempels van Bo Bunny.
De randen van het papier met de distresser van Tim Holtz gedaan. De parelketting is van Xenos.
Achter het afdrukje een doily. Verder heb ik de bloemen zelf gemaakt, en de kleine zijn gemaakt van linnen karton pearl, en de grote van papier wat afloopt in kleur, daar krijg je een leuk effect van.
De blaadjes zijn mijn nieuwe mallen van Marianne Design.
En dan natuurlijk de swirl, die heb ik gekregen van mijn zus Maris.

Ik ben weer erg benieuwd wat jullie er van vinden, en bedankt voor de vele reacties op de Teddy Bo kaart.
En natuurlijk op alle andere kaarten.

Groetjes Astrid

26 opmerkingen:

  1. Wat een super lief kaartje Astrid, prachtig !!

    liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig kaartje Astrid, heel mooi zacht van kleur en leuke embellies gebruikt, knuf, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schatje zeg !
    Heerlijk dat roze.

    Groetjes, Marjan

    (je bent een dag te vroeg, maar daar hadden er meer last van dit keer LOL)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. schattig kaartje, heel mooi.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart, Astrid. Mooie kleuren combi!
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hihihi marjan zei het al je bent 1 dagje te vroeg, maar daar hebben er meer last van, maar je kaart is mooooiiiii

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een hele mooie kaart! Mooi papier en wat heb je mooie bloemen gemaakt! Een heel mooi geheel! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaart, je hebt echt
    super papier gebruikt, mooi met die
    glitter erin. Leuke bloemen en
    details :)

    Fijne knutselweek nog gewenst :)
    Lieve grtjsss van Erica ¤

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kaart Astrid !
    Heel mooi ingekleurd en alles past perfect samen !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schattig kaartje Astrid!!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi Astrid!! Gave kleurtjes!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Adorable Astrid...:o)

    Big hugs Vicky xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een lief kaartje, heel mooi!!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi deze kaart en de zelf gemaakte bloemen helemaal top!
    Ben je nog bij action geweest?
    Fijne winterweek
    Liefs Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een erg leuke kaart en super met het glitter hier en daar.
    Gr. Sinikka

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Het is een schatje Astrid.
    Groetjes Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  17. This is gorgeous sweetie I love this Tilda.

    Lotsa hugs Vicky xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ahh wat een lief en mooi kaartje! ook het afdrukje is een schatje, past allemaal mooi bij elkaar.

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een geweldig mooi kaartje Astrid!
    groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heerlijk, ook hier zo'n lekker girly kaartje.....ik houd er van! Toppie gedaan hoor, supers!
    Lieve groetjes, Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. heel erg leuk, Astrid, mooie bloemen en leuke Tilda!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Een hele mooie, maar ook schattige kaart en de bloemen vind ik prachtig en zo mooi gemaakt!
    Groetjes, Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Good Morning sweetie, this is just fabulous, thank you for joining us at Crafting Lifes Pieces this time hugs Pops x x x

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Schitterend deze roze kaart Astrid! Het blijft toch wel een favoriete kleur van me bij het kaarten maken.
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen