dinsdag 15 januari 2013

No Matter Which Challenge

Hallo allemaal,

Ik ben erg blij dat ik nu mag vertellen dat ik als Design Team lid ben opgenomen bij
No Matter Which Challenges.

Deze challenge blog heeft challenges waarbij je alles mag gebruiken als het maar een stempel of een digi is, maar met een thema.
De eerstvolgende challenge bij NMWC is 3 februari en dat wordt ook mijn eerste creatie voor dit blog.

************

I am so excited to tell you that i have just been asked to join the Design Team for
No matter Which Challenges.

The first challenge for NMWC is the 3rd of Febuary.
And you can make everything your like, but it must have a stamp or a digi stamp.
And there is a theme.


Groetjes Astrid



11 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd Astrid!!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk voor je hoor, je hebt het er maar druk mee xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Onwijs gefeliciteerd meis en welkom bij ons team. Ik ben heel blij ik je collega mag zijn vanaf februari, knuf, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd Astrid! Je gaat dat vast en zeker heel goed doen! Groetjes, Els.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gaaf hoor !!
    Ik volg NMWC al dus ik zie je DTkaartjes wel voorbij komen.

    groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dikke proficiat Aastrid, ik volg het blog dus zie het wel langskomen straks!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd Astrid! Hardstikke leuk voor je!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Proficiat gaaf zeg, nou krijg je het nog drukker!
    Snel door naar je volgende post.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Love your Blog! You have some Stunning work on here! Cann't wait to work with you on NMWC!

    BeantwoordenVerwijderen