zondag 20 januari 2013

Tag voor de maand Januari

Hallo allemaal,

Vandaag een tag voor de maand Januari voor de club van Tiets. Hier doe ik mee om elke maand 1 tag te maken.
Dit snoepie van een Tilda is er eentje uit de nieuwere serie, ik heb haar gekleurd met Copic Markers en een beetje stickles op haar pakje gedaan.
Het ornament waar ze op ligt is Prima Marketing, Nature Garden, en het papier is van Graphic 45.
Eveneens als de losse postzegels, die bewerkt zijn met Crackle Paint.
Achter het ornament een stukje gaas en de bloemen zijn weer zelfgemaakt. Een paar pearls van de bewuste winkel met de grote A. En de houten hartjes zijn van de winkel met de X.
Waar halen we onze spullen allemaal vandaan. hihihi.
Verder alles bewerkt met distress ink Vintage Photo.

Ik ben natuurlijk weer erg benieuwd wat jullie er van vinden.
Nog een fijne zondag iedereen, en ik hoop dat het weer een beetje beter wordt, want ik vind het maar bar koud.

Copics die ik heb gebruikt zijn:
E000,00,11,51 en R20
E17,18 en 13
BV01,02,04 en 17

Groetjes Astrid

38 opmerkingen:

  1. Wat een leukerd Astrid, enig detail met die postzege!.
    Zet je maar schrap wat er schijnt een sneeuwstorm aan te komen, in ieder geval wel hier in het Noorden dus.....'t wordt nog erger!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Astrid,

    Wat een leuke tag en deze Tilda is zeker lief.
    Bij ons in Rotterdam sneeuwd het al een tijdje leuk gezicht als je lekker binnen zit te knutselen.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele leuke tag, en de stempel is
    een een leukje zo liggend erop.

    Nog een hele fijne zondag gewenst,
    hier sneeuwt het de hele dag al,
    dus lekker warme chocomel weer :)
    Liefssssssss Erica xox

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit is echt een plaatje van een tag Astrid.
    De kleuren zijn ook heel mooi.
    Groetjes Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schattige tag Astrid! Heel mooie kleuren ook! Super gedaan! Groetjes, Els.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, schitterend en die roosjes zijn zo prachtig diep van kleur!
    groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig is je Tag Astrid!!
    Groetjes van Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gaaf Astrid!! Deze Tilda is ook weer zo superleuk! Mooie kleuren gebruikt!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een hele mooie tag! Mooie kleuren en mooi details! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  10. super mooie tag heb je gemaakt.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  11. What a cute little tag. Love the sweet image, so beautifully coloured.
    hugs, Asha

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooi bedacht, een schitterende tag, liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Supergaaf Astrid!!!!! Heel mooi gedaan en leuke details......overal vandaan, haha. Als ik lang niet bij de A of de X ben geweest dan gaan ze bellen of ik ziek ben....zo vaak kom ik er, whahahahahahaha.We weten het wel te vinden hè meis, heerlijk zo'n hobby.
    Liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het is idd een snoepie :)
    Leuke tag heb je met haar gemaakt!
    Super hoe ze het plaatje vasthoudt!
    groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een super tag heb je gemaakt As! Hier is het net gestopt met sneeuwen, ben benieuwd of we nog meer krijgen, vind het wel gezellig ;-)
    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat is die super leuk zeg!!!!!
    Ik ben het met je eens hoor, hoop dat dat koude weer gauw voorbij is!!!!

    gr Arjette

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wow such a pretty tag and gorgeous colours.
    Louise xx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Het is een plaatje van een tag, zo lief !!
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hele mooie tag, Astrid en leuke details erbij. En weer van die mooie (zelfgemaakte?) bloemen!
    Groetjes, Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een mooie tag heb je gemaakt Astrid, echt een lieverdje.

    Ja ik heb het ook wel gehad met de kou hoor, ben nu alweer toe aan voorjaar....


    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtige Tag Astrid!!
    Ben gek op tags de is erg lief mooi dat liggende magnoliaatje ;)
    Liefs Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  22. heel mooi, Astrid en wat een leuke Tilda heb je gebruikt!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtige tag. Wij komen ook in die winkel met de A en de X haha
    liefs Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. So sweet Tilda. Gorgeous tag. Love it. Thanks for your lovely comment on my blog.
    Hugs Tamara

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hallo Astrid,

    Wat een leuke tag heb je weer gemaakt met zo'n lief stempeltje en ook zo mooi ingekleurd.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi Astrid , erg mooie tag !! Gaaf gekleurd met je Copics. Leuk dat je elke maand een tag maakt. Enne .... nog proficiat met je DT-plekje bij NMWC ! Ik verheug me op onze samenwerking. Groetjes , Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Good Morning sweetie this is just gorgeous I love it, hugs Pops x x x

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Inderdaad weer leuke dingen erop van de a en de x haha!
    Mooie tag Astrid, zo leuk om die te maken he.
    Leuk bedacht om de stempel op zo'n mooi ornamentje te laten liggen ( als u begrijpt wat ik bedoel)
    Graphic papier is ook zo mooi maar zo jammer om in te knippen vind ik, meestal kopieer ik de mooiste afbeeldingen die ik niet kwijt wil voor gebruik op kaarten sttt niet door vertrllen hoor!
    Bedankt voor je leuke reacties op mijn youtube en blog!
    Fijne week
    Liefs Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ik loop een beetje achter volgens mij hihihi, een schitterende tag Astrid, prachtig !!

    Liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat één mooie tag!!!!!!
    Dank je wel voor je lieve complimenten op mijn blog.
    Liefs Sas.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Stunning tag! Love the sweet image and your coloring.
    Hugs, Dangina

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Oh that's so beautiful, I love how you changed the image slightly! great idea!
    Love,melly. xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Een hele leuke tag en wat leuk met de postzegels. Ik ben niet zo een tag maker, maar krijg er nu wel zin in.
    Gr. Sinikka

    BeantwoordenVerwijderen