zaterdag 9 februari 2013

Altered WC Rolletje

Hallo allemaal

Even een snelle post. Ik heb dit altered Wc Rolletje voor een lieve blog en youtube vriendin gemaakt.
Ze was jarig en ik kwam dit tegen op You Tube en vond het zo leuk om te maken, omdat zij van dit soort dingen wel houdt.
Het is een normaal WC rolletje aan de onderkant dichtgeplakt, papier komt van een Freebie site af en het kadertje waar Liefs in staat van iemand gekregen. Ik heb het hele wc rolletje met vintage photo bewerkt en een swirl erop gemaakt tesamen met een vlinder. Het bruine lint komt bij de Xenos vandaan. De bloem is van papier van mijn Engelse woordenboek. Middenin, maar dat zie je niet zo goed omdat de foto razendsnel s'avonds gemaakt moest worden en ik niet mijn tentje had opgezet, zit een parel. Een tag met een persoonlijke tekst erop en binnenin een zakje met goodies.
Ze was er erg blij mee.
Als je het filmpje wilt zien dan is hier het linkje  My Passion for paper.
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Fijn weekend nog.

Groetjes Astrid

20 opmerkingen:

  1. Wat een leuk kadootje. En een geweldig idee. Ik ga het zeker onthouden. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lijkt wel een hele chique tube creme, hartstikke mooi!
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk geworden Astrid

    Liefs Betina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er prachtig uit Astrid.

    Groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt ook al eens een boekje gemaakt van WC-rolletjes als ik het me goed herinner en dit is weer net zo'n keigaaf projectje...........vaker doen Astrid!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi hoor, in het filmpje voor Leonie kun je het nog veel beter zien!
    Ze was er inderdaad blij mee.
    Weer eens wat anders voor jou deze vintage stijl, ik vind het echt een mooie uitwerking van de challenge!
    Fijne zondag
    Liefs Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuk kadootje As! Heel origineel!
    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat je al niet kan doen met zo'n simpel wc rolletje.....super leuk en origineel cadeautje om te krijgen!
    Fijne zondag en groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dit ziet er heel mooi uit. Perfect voor een klein cadeau. Gr. Sinikka

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een heel leuk idee en prachtig gemaakt!! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ziet er geweldig uit ^^" moet ik zeker ook eens probere. groetjes renske.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat geweldig gemaakt Astrid.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hai Astrid, een super leuk kadootje! Hier zal je vriendin vast blij mee zijn geweest. Ik heb ze inderdaad al een paar keer voorbij zien komen, ze zijn erg leuk!!! Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het WC rolletje, ik zie ze vaker verschijnen en de mijn ligt al klaar!
    Super leuk als gift te geven.
    Mooi gedaan hoor!
    xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen