zaterdag 2 februari 2013

Challenge YMAM, Valentijn, liefde is............

Hallo allemaal,

Vandaag weer een nieuwe challenge bij ons Magnolia blog You Me And Magnolia.
Deze keer is het Valentijn, liefde is. Als je zin hebt ga kijken wat de andere DT leden hebben gemaakt.

Ook kun je natuurlijk weer iets leuks winnen.  Onze sponsor in deze keer  BAMBA Creatief .


Dit kun je deze keer winnen, leuk voor Valentijnsdag.

Je hebt de tijd tot 16 februari om 12.00 uur om iets te maken voor Valentijnsdag of iet met liefde en harten.
Nou dat hoeft niet zo moeilijk te zijn met de nieuwe Magnoliaatjes. En natuurlijk kan je elk Magnoliaatje er voor gebruiken, hoe leuk is het als we weer eens wat van de oudere collecties zien.

Iedereen een heel fijn weekend, en ik ben weer erg benieuwd wat jullie hier van vinden.

Deze kaart doet mee met de challenge bij The Ribbon Girl Blog.

Groetjes Astrid

20 opmerkingen:

  1. Laat jij deze superrrrr lieve Edwin ook nadrukkelijk aan je man zien zodat hij weet wat hem te doen staat??? Lachen, las ik ergens op een blog en nu moet ik er steeds aan denken als ik deze stempel zie, enige kaart Astrid!!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie en romantische kaart! Ik vind dat roze ook zo schattig.

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk valentijnkaartje Astrid! Groetjes, Els.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superschattig kaartje Astrid!
    groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een schitterend kaartje Astrid, prachtig !!

    liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart Astrid!!!! Groetjes marga

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtig kaartje!!!
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk kaartje Astrid!!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Simply stunning as always hun..:o)

    have a lovely weekend...biggest of hugs Vicky xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. prachtig kaartje, Edwin mag wel bij mij langskomen met deze prachtige bos bloemen.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart, Astrid! De Love spat er van af ;)
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Deze is ook schitterend.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een pracht van een kaart Astrid en zo mooi ingekleurd!
    Ik zie nog een post, twee op 1 dag....moet niet gekker worden haha...ik ga even verder dus

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een superlief kaartje, liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hello Astrid - your card is lovely - such nice colours and design - thank you for joining in with the Ribbon Girl Card Challenge, Mary x

    BeantwoordenVerwijderen