vrijdag 1 maart 2013

Nieuwe challenge bij Polka Doodles

Hallo allemaal,

Vandaag weer een nieuwe challenge bij Polka Doodles. Deze keer is de uitdaging Lente met bloemen.
Ik heb een kaart gemaakt van een digi van de CD Double Sprinkles of Kraft.
Ik heb haar met mijn Copic Markers gekleurd in de kleuren blauw, geel en groen, omdat deze kleuren voor mij een beetje passen bij de Lente.
De bloemen zijn zelf gemaakt met een stukje lint erachter van de winkel met de A. Ook een ornamentje van Marianne Design.
Verder nog wat parels gebruikt ook van de ons welbekende winkel.

*********


I have make a card with a lovely image from the CD Double Sprinkles of Kraft.
Its a lovely lady and i coloured her with my Copic Markers. I wanna do it in blue,green and yellow because for me those are the colours of spring.
I used paper of my local store and the flowers are handmade with an ornament from Marianne Design.
Some pearls in the corner and my card is finished.

Ik hoop dat jullie het wat vinden.

Groetjes Astrid

13 opmerkingen:

  1. Nog voor ik je stukje las dacht ik bij het zien van deze kaart: wat een mooie frisse lentekaart! Dus de uitdaging is goed gelukt ;)
    groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk kaartje Astrid! Mooie frisse lentekleuren. Laat de lente nu maar gauw komen... Groetjes, Els.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Morning sweetie....

    This is gorgeous....

    Love the colours too...

    Huggles Pops x x x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuke ,frisse kaart, echt lente kleurtjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schatje, prachtig, liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke vrolijke kaart Astrid!!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super kaartje, heel erg mooi en
    vrolijk ☺

    Alvast een gezellig (knutsel)weekend :)
    Lieve grtjsss Erica xox

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaart Astrid.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. En of dat deze kleuren passen bij de lente. Het is een vrolijke en frisse kaart geworden.
    Leuke afbeelding ook.
    Groetjes Sinikka

    BeantwoordenVerwijderen
  10. O wat een heerlijk kaartje!!!!! Zo vrolijk, lenteachtig van kleur. Super, mooi gekleurd, mooi opgebouwd.....TOP!
    Liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heerlijk deze lente kleuren daar zijn we wel aan toe Astrid!
    Mooie kaart , waar zouden we zijn zonder de A.
    Fijne zondag
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen