dinsdag 26 maart 2013

Verjaardagtag voor mijn lieve vriendin Irene


Hallo allemaal,

Vandaag is mijn lieve blogvriendin Irene jarig en en heb voor haar een Tag gemaakt met een digi van Saturated Canary.
Deze kon je voor free krijgen met Valentijnsdag en hij is nu te koop in de internet winkel.
Ik heb een witte tag helemaal bewerkt met Distress Ink Walnut Stain en er papier op geplakt van de nieuwe vintage boekjes bij de Action.
Zo leuk met allemaal letters en zo erop, ook de klok zit in dit papier blokje.
Die heb ik op kraft papier geplakt zodat hij wat sterker en dikker werd. Het papier is bewerkt met de distresser van Tim Holtz. De Digi is gekleurd met copic markers. Aan de zijkant zie je Washi tape, tegenwoordig ook te koop bij de Action voor het luttele bedrag van, ja ja let op 0,79. per twee rolletjes.
Het tekstje is van Polka Doodles.
Verder een touwtje aan de klok.

Groetjes Astrid

22 opmerkingen:

  1. leuke tag, Astrid, en bedankt voor de ''Action tip''!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie verjaardags-tag heb je gemaakt voor je blogvriendin !! Daar zal ze zeker blij mee zijn .... Gave stempel en mooi ingekleurd. Die SC's zijn toch ook wel erg leuk. Binnenkort ook maar weer eens gaan gebruiken. THNX voor de inspiratie en vanmiddag even naar de Action ! Fijne dag. Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is ie gaaf!!!!! Super gedaan meis en ooooooo....wat zouden we zijn zonder de action, haha.
    Liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schatje, liefs, knuf, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook Deze Tag is prachtig Astrid!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige tag! Je zou niet zeggen dat de basiskleur wit is, mooi gedaan!
    groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hey Astrid, wat een leuke tag. Zal je vriendin zeker heel blij mee zijn! En wie zegt er nu dat je het papier van de Action niet goed kunt combineren?... :) Heel mooi gedaan Astrid. Groetjes, Els.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige tag Astrid!!
    Ja leuk zijn die nieuwe vintageblokjes he? Ik heb ze ook al huis, de kleurtjes vind ik ook erg mooi.

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie tag Astrid! Leuk die gestempelde klok erbij! Daar zal Irene vast heel erg blij mee zijn.
    Liefs, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Beautiful as always hun...:o)

    biggest of hugs Vicky xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat prachtig gemaakt Astrid.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke tag en de digi is super. Ook mooi gekleurd.

    Ik denk dat ik moergen eens een rondje maak door de Action, want ik zag ook op een blog een ander mooi ding wat daar ook al te koop was.
    Gr. Sinikka

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat is ie leuk Astrid.
    Gave papiertjes van de A. en wat heb je super mooi gekleurd!
    Liefs, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een hele mooie tag voor Irene! Mooi papier van de action en een super leuke digi! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige verjaardagstag!!
    liefs Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super cute. Love the color combo and design. Hope all is well on your end.
    Hugs, Dangina

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Blogger is weer zo gek bezig, ik krijg dit dus nu net pas te zien terwijl de andere reacties allemaal al van gisteren zijn! Maar je leuke tag hangt weer op mijn kamertje te pronken Astrid, ben bijna aan een verbouwing toe lol!!!
    Ik zie dat de candy plaatsen ook is gelukt, had ik het goed verteld???

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hallo Astrid,

    Wat een super mooie tags heb je gemaakt. Ben via via op je blog terecht gekomen en je blog eens goed bekeken. Ik heb me dan ook aangemeld om te volgen!

    Liefs, Deborah

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een schattige TAG! mooi plaatje! Prachtig ingekleurd Astrid!
    xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen