zondag 7 april 2013

Nieuwe Challenge YMAM Alles mag

Hallo allemaal,

Vandaag weer een nieuwe challenge bij YMAM. Deze keer is het thema weer Alles mag.
Ik zou zeggen doe je best want er valt weer van alles leuks te winnen.
Neem een kijkje op ons blog.

Ik heb als basis kraftpapier gebruikt met daarop papier van Art Talent en dit met distress ink vintage photo bewerkt, ook heb ik diverse stempels op het achtergrond papier gebruikt van Bo Bunny.
Toen een stukje lichtblauw ook van het zelfde blokje en een stukje kant uit de voorraad.
Een aantal bloemen is zelf gemaakt en de blaadjes zijn van een pons van Martha Stewart.
Ook deze kaart is al weer vergeven aan iemand, ik bouw totaal geen voorraad op want dan komt zoonlief weer langs en neemt er weer een paar mee. Weg voorraad. Maar wel leuk natuurlijk dat het zo gewaardeerd wordt.
Ik ben ook erg benieuwd wat jullie ervan vinden, en de reacties lees ik altijd met veel plezier.

Groetjes Astrid

24 opmerkingen:

  1. Hoi Astrid,
    Wat een prachtig kaartje heb je gemaakt! Mooie kleuren en een schattige Tilda. Ik hoop dat het snel weer wordt voor die ijsbollen! Mmm lekker!
    Ik wens je een fijne zondag!
    xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schat van een kaart Astrid, leuk dat je kaartjes zo snel de laan uit vliegen...

    fijne zondag veelliefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind hem werkelijk schitterend! Prachtige kleurencombinatie en leuk gebruik van stempels :)
    groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze is in 1 woord...MOOI Astrid!! Voorraad heb ik nooit en hier komt niet eens iemand langs die wat meeneemt.....voor jou wel een dikke pluim!!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi Astrid!! Gave kleuren en zo'n schattig stempeltje!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig!!! wat mooi weer Astrid!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi kaartje!!! Mooie kleurtjes!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schatje Astrid!!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schitterende kaart zeg, mooie kleurencombi, en deze stempel is wel een van mijn favorieten, liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schatje Astrid. Afdrukje komt zo mooi uit!
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat is dit weer een schitterende kaart Astrid.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaart in een hele mooie kleurencombinatie.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een super kaartje is dit weer,
    en ik vind de kleuren ook zo mooi,
    toppertje ☺

    Een gezellige zondagavond nog, Erica xox
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ohh wat een liefje van een kaart Astrid.

    Lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Lief kaartje!!!!! Dat ijsje kwam vandaag wel heel mooi uit.....eindelijk een zonnetje.
    Liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. mooi, Astrid, en wat een super leuke Tilda!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een lieffie, prachtig, liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuke kaart Astrid,ik vind het grappig zoals je sommige stempels op de rand hebt gestempeld,geeft meer diepte vind ik ,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een schatje is dit toch en je hebt het prachtig gemaakt.

    groetjes, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hai Astrid, ik weet zeker dat je iemand weer heel bij gaat maken met deze prachtige kaart! Tja dan wel geen voorraad maar wel blije mensen! Dit afdrukje is ook wel erg schattig hoor! Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Cute Tilda, sweet card...I like the colors!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Love Your cute Tilda mine just arrived of her have to wait until May for my daughters Birthday though! You have given me some great ideas on how to use her! Love the Layers and gorgeous colours!

    BeantwoordenVerwijderen