zondag 28 april 2013

Uitdaging bij de Club van Tiets.

Hallo allemaal,

Deze keer een kaart met mijn gewonnen stempel van Sugar Nellie.
Deze kaart doet mee met een challenge voor de club van Tiets  voor de uitdaging van de maand April.
Je moest een sketch volgen en daarbij gebruik maken van postzegels. Het is een beetje langwerpige kaart.
Ook erg leuk om te doen een keer.
Het papier wat ik heb gebruikt is een beetje ongebruikelijk want je ziet dit papier niet zo vaak vind ik, het is van Basic Grey Hopscotch. Gemat op Kraftpapier.
Het is vrij druk papier zodat ik niet al te veel andere dingen heb gebruikt.
Wel heb ik een dies van Joy Crafts gebruikt in de kleur Kraft papier.
Een paar parels in de hoeken.

Voor iedereen een fijne Kroningsdag en ik hoop dat het weer een beetje vriendelijk is.
En natuurlijk ben ik weer erg benieuwd wat jullie van deze kaart vinden.

Groetjes Astrid

15 opmerkingen:

  1. Een hele mooie kaart! Heel vrolijk! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuke kaart, heel mooi.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart, Astrid! Leuke stempel. Eens een keer wat anders een langwerpigekaart...
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart Astrid! Leuk hoor een langwerpige kaart, is eens wat anders! Succes met de challenge!
    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een hip kaartje Astrid! Leuk gedaan! Groetjes, Els.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Echt wel een uitdaging dit papier maar je hebt er een leuke kaart met een enige stempel van gemaakt Astrid!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat is dit een schitterende kaart Astrid.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hey Astrid, dit is wel heel wat anders....maar ik vind het wel wat hebben al die bonte kleurtjes bij elkaar, dus met recht een leuke kaart is het geworden!
    Liefs, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kaart, ik vind hem
    super gemaakt, mooi papier en leuke
    vorm, ja toppertje ☼

    Een gezellige Koninginnedag gewenst ☺
    Lieve grtjsss van Erica ¤
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart, en dat papier is heel vrolijk en fleurig!
    groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Da's boffen om zo'n mooie stempel te winnen!
    Je hebt haar weer schitterend gekleurd en mooi is je kaart ook alis het druk design papier.
    Jullie ook een fijne laatste koninginnedag morgen!
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hei Astrid,
    your newest card is adorable. love how you were able to add all the patterns to our card.
    This Basic Grey pad is one of my favorites. The image is also very sweet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Morning sweetie, this is Simply Stunning :0) hugs Pops x x x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Astrid,

    Wat een lief kaartje is dit en wat een leuke stempel.
    Ik ben benieuwd naar de kaart die je heb gemaakt kom weer snel een kijkje nemen bij je.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen