zaterdag 25 mei 2013

Nieuw challenge You, Me and Magnolia


Hallo allemaal

Deze week weer een nieuwe challenge van You, Me and Magnolia. Deze keer is het Alles Mag.
Ik heb een kaart gemaakt voor mijn man zijn verjaardag.
Deze leuke Edwin die op pad gaat. Wij doen aan Caching, dat is electronisch schatgraven. Je gaat met je GPS op pad waar je een aantal coordinaten in hebt gezet en zo vind je de schat. Er liggen in de hele wereld over de 2 miljoen van die cachen. Het leuke er van is dat je op plekken komt waar je normaal echt niet komt. Erg leuk om te doen.
Maar nu de kaart. Edwin gekleurd met mijn Copic Markers en de bomen zijn de kerstbomen van Marianne Design, het hekje van mijn zus Maris en de grasjes is de ijspegel dies ook van Marianne Design. De letters zijn van de stans van Tim Holtz, een paar vlindertjes van een pons. De stempeltjes weer van Bo Bunny.

Onze sponsor is deze week Hobby Actief, en zij stellen deze prijs beschikbaard.

Ga een kijkje nemen op ons blog en doe gezellig mee.

Groetjes Astrid

20 opmerkingen:

  1. hele gave kaart, fijn weekend zus voor jou en je hussie xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gorgeous card, I love the image and fabulous design
    Sue xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart!
    Ja, ik ken het wel geo-caching, mijn dochter en haar vriend doen het ook.
    Mag ik vragen hoe de stans heet van Tim Holtz waar die letters van zijn, ik vind ze erg mooi?
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtige, stoere kaart!
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Whahaaaaaaaa laat ik nu denken dat je een giga taalfout had gemaakt en catching bedoelde.....zo leer je nog een wat tijdens het bloggen en de kaart is enig Astrid!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart Astrid.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een stoere kaart Astrid. Heel gaaf en ik krijg er een beetje een vakantiegevoel bij.....was het maar zo ver. Liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat prachtig, een schitterend kaartje meis, knuf, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Superleuke kaart Astrid!! En wat een gave tekst!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind het een super kaartje!
    XoxoAnnette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oooh Astrid wat heb je een leuke persoonlijke kaart gemaakt!!!
    Dat caching lijkt me hartstikke leuk en jullie zitten natuurlijk helemaal in een mooi gebied lekker met de stranden om dit te doen!
    Even laten weten hè als je echt een "schat" vindt!! :)
    liefs, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Echt een heel schitterend stoer kaartje voor je eigen padvinder, proficiat met je man!
    Lijkt me overigens erg leuk dat zoeken, we hebben dat ooit een keer met het straatfeest gedaan hierin de buurt.
    Fijn weekend
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Geweldig leuke kaart!! Heel mooi afdrukje en wat leuk gedaan die letters.
    Heel toepasselijk voor een padvinder.
    groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Good morning sweetie, this is just fabulous hugs Pops x x x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie kaart heb je gemaakt voor je
    man, en gefeliciteeeerd ☼

    Fijne en gezellige (knutsel)zondag nog ☺
    Lieve groetjes Erica xox ¤
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hallo Astrid,

    Wat is je kaart mooi Astrid en wat heb je er leuke details op verwerkt.
    En wat is dat leuk dat schatgraven wat jullie doen ik wist niet dat het bestond zo zie je maar je bent nooit te oud om te leren.

    Ik vind deze Edwin zo leuk die staat nog op mijn verlanglijstje.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hai Astrid, een super leuke en stoere kaart! En wat een leuke hobby hebben jullie, leuk je uitleg even! Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauw wat een gave kaart Astrid! En nog bedankt voor je tip over de fotostudio en jullie challenge. Ik doe gezellig mee hoor!

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Astrid!

    ze blijven leuk die ponsen ja geweldig!! mooie kaart heb je gemaakt echt een bosrijke kaart super!!

    Groetjesss Maranda

    BeantwoordenVerwijderen