zondag 5 mei 2013

Nieuwe challenge bij NMWC, Things with wings

Hallo allemaal,

Vandaag weer een nieuwe maand challenge bij No Matter Which Challenge.
Deze keer is de challenge Things with Wings.
Ik heb gekozen voor vlinders. De stempel is Tilda met een vlinder en ik heb haar gekleurd met mijn Copic Markers.
Ik heb gebruik gemaakt van een Nellie Snellen Stans. De vorm van de kaart heb ik gekregen van een lieve blogvriendin.
De kaart is bewerkt met Gesso en het papier is van Art Talent. Achter Tilda zit een hart doily.
Het lint is van de candy die ik bij Jenine had gewonnen, een hele berg lintjes en nog twee mooie stansen.
De tekst is van Polka Doodles.
De bloem zelfgemaakt behalve het zalmkleurige bloemetje middenin die is nog uit mijn eigen voorraad.
Ik zou zeggen doe gezellig mee want onze sponsor is deze keer :

My CreativeClassroom  Prize Package – TBA.

*********************************
Today again a new month challenge at No Matter Which Challenge.
This time the challenge Things with Wings.
I have chosen for butterflies. The stamp is Tilda with a butterfly and I have here colored with my Copic Markers.
I used a Nellie Snellen Dies. The shape of the card I received from a dear blog friend.

The card was edited with Gesso and the paper is of Art Talent. Behind Tilda is a heart doily.
The Ribbon is of the candy I had won at Jenine, a bunch of ribbons and two beautiful die cutting.
The text are by Polka Doodles.
The flower it self made except the salmon-colored flower in the middle of which is even from my own stock.


Ik ben weer erg benieuwd wat jullie ervan vinden, en ik wil jullie allemaal bedanken voor de leuke en lieve reacties die jullie altijd achterlaten.
SUPER.

Groetjes Astrid

21 opmerkingen:

  1. Prachtig, Astrid! Vind de kleuren van je kaart ook zo mooi, vrolijk.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterend kaartje! Prachtige kleuren en mooi papier :-)
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fabulous card and image. Beautiful colouring work. Hugs, Velma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart As! Lekkere frisse kleurtjes en een mooi model!
    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig Astrid!! Mooi papier en kleuren. En deze Tilda blijf ik ook zo leuk vinden!!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een heerlijk zonnig kaartje, vind deze stempel ook altijd weer leuk.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schitterende kaart Astrid,prachtig die kleuren.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig kaartje Astrid!!
    Groetjes heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een prachtige kaart Astrid!
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een plaatje zeg hele mooie kleuren en je grote bloem super, liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schitterende kaart heb je
    gemaakt, mooie kleuren en leuk model ☼

    Een gezellige zondagavond nog, Erica xox
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een prachtkaart meis, knuf, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Astrid,

    Ik vind je kaart geweldig wat heb je dat leuk gedaan en die stempel vind ik zo lief en je heb haar ook zo mooi ingekleurd.

    En alvast gefeliciteerd met je verjaardag maak er een mooie dag van.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een lieverdje is dit!
    Super gekleurd Astrid en mooi papier heb je gebruikt!
    Vast een fijne dag voor morgen gewenst!!
    groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige kaart Astrid!!
    En van harte proficiat met je verjaardag vandaag!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hello,
    your card is adorable.
    thank you for your sweet comment.
    hugs Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Astrid, Happy Birthday! Hope you were spoilt today and had a fabulous day.
    Gorgeous card. Love the shape. This Tilda is so adorable--she's one of my faves. Wonderful diecuts and pretty doily.
    Hugs,
    Norma

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel mooi kaartje Astrid, ben weg van deze kleuren bij elkaar!


    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wow Love the Gorgeous Blues you have used! Love your made Flower! Stunning Card have a great week!

    BeantwoordenVerwijderen