woensdag 8 mei 2013

WINNAAR VAN DE CANDY












De Winnaar van de Candy, gekozen via Random.org, helaas kan ik hem niet kopieeren, is geworden.........................................................



                                THEA van Thea's Scrappies



Ik wil iedereen enorm bedanken voor de mooie kaarten en cadeau's , die ik heb gekregen.
Hierboven zien jullie de foto.

Ik ben er onwijs blij mee.

Thea wil je me je adres mailen zodat ik de candy kan versturen naar je.

Iedereen nog een fijne avond.



Groetjes Astrid

6 opmerkingen:

  1. Van harte Gefeliciteerd Rhea..

    liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Proficiat Thea!
    Gelukkig heb je de kaart van me ontvangen zie ik,dan kan ik hem ook plaatsen.
    Wat hadden we een super gezellig mooi verjaardags-weertje afgelopen dinsdag he.
    Wij hebben het lekker rustig met z 'n viertjes in de dierentuin gevierd...fijn dat ik dat weer vol kon houden na al die tijd.
    Wat heb je mooie kaarten gekregen, daar word je alleen al helemaal blij van toch.
    Fijne hemelvaartsdag.
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooooh Astrid, wat heb je veel en super mooie kaartjes gekregen!
    Geweldig!
    Ik hoop dat er bij tzt ook zoveel op de mat vallen :) :)
    groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen