maandag 17 juni 2013

Kaart voor mijn zus Maris

Hallo allemaal,

Hier weer een kaart van mij, voor de verjaardag van mijn zus Maris.
Ze heeft hem inmiddels al ontvangen zodat ik hem er nu op kan zetten.
De basis is kraftpapier beplakt met papier van Art Talent de vintage serie. Aan de zijkant de vlinder stans van Tim Holtz en de On the Edge Dies.
Alleen had ik die toen ik de kaart maakte nog niet en heb met mijn gaatjes tang en mijn lintjes tang eerst gaatjes gemaakt en toen het streepje er in geponst.

Dat ging ook wel maar ja toch niet zoals de dies en aangezien ik jarig ben geweest in Mei mocht ik van manlief leuke hobby spulletjes bestellen. De lantaarn is van Joy en ook de rechthoek achter Tilda en de vlaggetjes. Die ben ik dus nu ook rijker. Ook de lettertjes zijn nu in mijn bezit, dankzij manlief. Hoe verwend ben ik zeg.
Het tekstje is van Polka Doodles en de postzegels zijn van de club van Tiets.. De rolbloemen zijn van een stans van Marianne Design. Achter de bloemen ook het vintage flourishes takje van mijn candy maar hij was zo mooi dat ik hem zelf ook maar besteld heb.
Verder nog een postcard van internet gehaald en die heb ik verkleind tot wat hij nu is.

Ben weer erg benieuwd wat jullie ervan vinden.

Groetjes Astrid

18 opmerkingen:

  1. WAt een schatje met superleuke details, liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een kaart? Het is meer een kunstwerk, prachtig!! Zoveel leuke details om naar te kijken en hele mooie kleuren :-)
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldig mooie kaart Astrid!
    Zoveel moois op te zien,
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Astrid! Dit is een supermooie kaart.Zo veel leuke details en de combinatie tussen dat vintage designpapier en de craftpapiertjes. Ik vind hem echt de max! Je zus zal er wel heel erg blij mee geweest zijn. Groetjes, Els XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je zus is vast super blij want je hebt hier wel heel veel werk aan besteed Astrid, zo veel leuks om te ontdekken!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey, super leuk kaartje. het zit vol inspiratie, mooi. lodia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een geweldig kaartje Astrid.......die Maris boft toch maar. Fantastisch gedaan en heerlijk als je weer zulke leuke nieuwe spulletjes hebt om mee te werken hè. Jij kan er weer even mee vooruit.
    Liefs van Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig kaart voor Maris. Leuke details.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig kaartje Astrid!!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig kaartje Astrid!!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd met je zus, en je hebt
    een hele mooie kaart voor haar
    gemaakt ☼

    Fijne nieuwe (knutsel) week ☺
    En lekker van het zonnetje genieten ☼
    lieve grtjsss Erica ¤
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke kaart heb je gemaakt voor je zus, heerlijk er is van alles te zien.

    liefs annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  13. So beautiful hun...and lovely colours too...:o)

    biggest of hugs Vicky xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. en of zus der blij mee is hihi, in het eggie is tie prachtig, bedankt lieve zus xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie kaart voor je zus Astrid. Ik heb de vlinderrand ook en vind hem zo gaaf!

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een schitterende kaart zeg voor Maris, prachtig liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  17. This is Totally Gorgeous! Looove all those Stunning layers I'm sure your Sister will Love it!

    BeantwoordenVerwijderen