maandag 24 juni 2013

Sneak Peak Mini Album


Hallo Allemaal,

Wat leuk dat jullie weer een kijkje komen nemen op mijn blog.

Vandaag laat ik jullie de voorkant zien van mijn album, gemaakt van enveloppen.
Er komt nog veel meer natuurlijk maar dat zien jullie later.
Ik heb eerst krafpapier op de voorkant geplakt en toen het papier van Prima Marketing, Divine, erg mooi papier. Toen een paar stukjes op alle hoeken washi tape van de ons welbekende winkel en de randen met Distress Ink Walnut Stain, en gelijk het tape meegenomen.
Wat stempels van Bo Bunny als post stempel. De stempel gekleurd met copic markers en gemat op licht groen papier waar ook de blaadjes van zijn, eentje is Vintage Flourishes die ik weg had gegeven bij mijn candy.  De hoek bij de stempel is van Joy Crafts nr 6002/0148 en de vintage border 6002/0162.
De postzegels zijn van de clubdag van Tiets waar overigens ook het mini album van is als project.
Wat kant, lint en tags met een leuk bedel eraan.
De bloemen zijn deels zelfgemaakt met Mulberry Paper. Nog een mooi zilver hoekje van Wild Orchid Crafts, en een paar parelhartjes uit mijn voorraad.

Ik ben natuurlijk weer heel nieuwsgierig wat jullie ervan vinden.

Groetjes Astrid

16 opmerkingen:

  1. Op deze zoveelste herfstdag in NL word ik helemaal blij van je prachtige creatie Astrid, ben heel benieuwd naar de rest van het album!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er goed uit Astrid! Ik ben ook benieuwd naar de rest.
    Groetjes Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er supers uit, ben benieuwd naar de rest.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit ziet er erg mooi uit Astrid! Wat een werk is dat he, maar wel erg leuk!
    Kijk al uit naar de rest....

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zooo, dat ziet er fantastisch mooi uit en dit is nog alleen maar de voorkant van je album...veelbelovend dus!
    Leuke details en apart die verkleinde postcard!
    Ik vind de kaart voor je zus inde vorige post ook echt super mooi, wat ben je verwend door manlief met al die leuke nieuwe hobbyspullen!
    Fijne week
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er heel mooi uit Astrid!!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig zeg!
    Dat beloofd wat...
    groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaart Astrid.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat ziet dat er prachtig uit, Astrid! Je maakt me wel erg nieuwsgierig naar de rest :)
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. De voorkant ziet er al super uit Astrid! Ben heel benieuwd naar het vervolg! Groetjes, Els.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat ziet er heel mooi uit Astrid! En ik kan er geen envelop meer in ontdekken, knap hoor!
    groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. De voorkant ziet er al veelbelovend uit...... ben dus heel nieuwsgierig naar de rest...
    liefs, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ziet er heel erg mooi uit, Astrid!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Morning sweetie, this is simply stunning, hugs Pops x x x

    BeantwoordenVerwijderen