donderdag 25 juli 2013

Kaart voor de kleine Noor


Hallo allemaal,

Ook ik heb een kaart gemaakt voor de kleine Noor die 1 jaar is geworden.
De meesten van jullie kennen haar wel.

De kaart is van wit cardstock met blauw gemat en daarop papier van Basic Grey.
Ik heb de vlaggetjes van Joy Crafts gebruikt en op een klein lintje geplakt.
Mooi kant wat ik een keer in een winkel had gezien en natuurlijk gekocht.
De lichtblauwe strik zit los op de kaart.
Het plaatje gekleurd met de copic markers en sommige delen gedaan met lichtblauw glitterlijm.
Verder heb ik op de buitenkant van het plaatje heel klein lichtblauw lint geplakt.
Het tekstje op de computer gedaan.

Ik ben nog niet zo aan het kaarten maken en scrappen, veel te warm op mijn kleine kamertje.
Zoals iedereen geniet ik ook lekker van het mooie weer en gaan we vaak in de avond nog even lekker naar het strand, dat is weer een voordeel als je op een eiland woont.

Ik ben weer benieuwd wat jullie ervan vinden. En dank jullie wel voor al die lieve berichten die jullie achterlaten.

Groetjes Astrid

11 opmerkingen:

  1. Echt een dotje je kaartje en mooi ingekleurd !
    Leuk die glitters en de vlaggenlijn!
    Ja da's zeker genieten op een eiland met dit weer!
    Fijne zomer dagen!
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief kaartje Astrid!!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje, Astrid! Het meisje lijkt wel wat op de kleine Noor:)
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is die Noor toch verwend met al dat moois.
    Je hebt een schattige kaart voor haar gemaakt!!

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een superschattig kaartje Astrid! Leuk al die glittertjes! ~Liefs, Els.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Good Morning sweetie this is absolutely gorgeous :0)I love the colours too biggest of hugs love Pops x x x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. What a sweet creation. I'm sure Mama and Baby will love it. Thank you for your sweet comment on my blog.
    Hugs, Dangina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. What a Gorgeous Card! So So Pretty!
    Love all your Gorgeous Ribbons and Lace too!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een dotje heb je voor Noor gemaakt Astrid! Een lieffie hoor!

    Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Great card Astrid, have a lovely day. hugs Teresa x

    BeantwoordenVerwijderen