maandag 8 juli 2013

Kokertje voor cadeautje



Hallo Allemaal,

Wat is het toch een heerlijk weer, de laatste paar dagen. Ik dacht, kom ik neem wat mee in de koffer vanuit Frankrijk en zie hier, voor jullie. hihihi

Nee hoor, alle gekheid op een stokje, ik heb hier een nieuw projectje.
Een collega, heeft een zoon gekregen en de andere collega's vroegen of ik niet een mooie kaart, ( die zien jullie later) en een creatie wilde maken waar wat in kon, een kado bon of zoiets.
Nu zag ik laatst iets van Mieke, die had een soort kokertje gemaakt.
WOW dacht ik dat is het. Weer een andere collega een stuk van een tekeningen koker af laten zagen, lekker stevig en deze beplakt met het ons welbekende merk papier. Ze hebben weer allemaal nieuw bij de A.
Het tekstje in Word gemaakt.

Hier zien jullie een zijaanzicht, de bloemen zijn van de Franse winkel GiFi. En de takjes van een pons van Martha Stewart, ik heb wat touw bij elkaar gebonden zodat je een ondergrondje krijgt. Lint aan de bovenkant en een aantal vlinders. Er zit er ook eentje op de deksel.
Ben natuurlijk weer erg nieuwsgierig wat jullie ervan vinden.

Groetjes Astrid

12 opmerkingen:

  1. Geweldig! Wat een originele verpakking, knap gemaakt :)
    groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vind het heel erg leuk en lief de kleurtjes
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk As! Enne....bedankt voor het meegebrachte zonnetje!
    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er heel mooi uit !
    Ik gebruik ook wel de bussen van de Pringles (groot of klein)
    Daar heb je 3x plezier van....eerst het leegeten, dan het versieren en daarna het geven/ontvangen haha.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg leuk Astrid!! Mooi zijn de bloemen ook uit Frankrijk :-).
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Good morning sweetie, this is absolutely stunning, Huggles Pops x x x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig Astrid!!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Very Clever! Love the roses! I have loved working with you and hope to see you out in Blog Land!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dit is idd een leuk idee om een kado in te verpakken, en prachtige bloemen zeg,liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat fijn dat je zo'n lekkere vakantie hebt gehad!
    Je creatie ziet er erg leuk uit, leuk om op die manier iets weg te geven.
    Je boekje van je vorige post vind ik ook geweldig!!

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen