woensdag 17 juli 2013

Steampunk kaart voor onze zoon


Hallo allemaal,

Deze steampunk kaart heb ik gemaakt voor de verjaardag van onze zoon.
Hij wordt 29 jaar dus kom ik niet weg met een Edwin of iets anders, dat moet een beetje stoerder.
Nu zag ik bij mijn blogvriendin Jennifer een prachtige kaart met deze digi.
En kreeg ik van Jennifer voor mijn verjaardag een voucher waarmee ik hem kon bestellen en nog een paar andere, dat vond ik heel lief van haar.

Nu de kaart. Hij is gemaakt van zwart cardstock met daarboven op een beetje groen grijs papier van Basic Grey. Daar bovenop het papier met de klokken, die is van de A. De radartjes had ik een keer gekregen van iemand, en de losse radartjes had ik zelf gekocht bij de Blitsy Store. Bruin lint die ik gewonnen had bij Jenine in April. Ik heb de hoeken afgeplakt met washi tape ook van de A. Het label is van Polka Doodles.

Zoals jullie kunnen zien zijn de radartjes en het label bewerkt met blanke Distress Crackle Paint.
De charm heb ik gekocht bij Wild Orchid Crafts.

Ben natuurlijk weer super benieuwd wat jullie ervan vinden.
Geniet lekker van het zomerse weer en laten we hopen dat het nog even zo blijft.

Groetjes Astrid

8 opmerkingen:

  1. Dat is inderdaad een leuk cadeautje Astrid en ik denk dat je zoon hem wel heel gaaf gaat vinden!
    Geweldig!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind hem wel stoer Astrid,leuke digi is dit,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Proficiat met je zoon Astrid (net zo oud als onze Sylvia......goed jaar he 1984 *lol*!) en de kaart is idd lekker stoer en stukken beter dan met een Edwin whahaaaaaa!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Astrid, Is wel een hele stoere kaart, Alvast van hartelijk gefeliciteerd met uw zoon maak er een top dagje van

    Groetjes Maranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Astrid,
    Alvast gefeliciteerd met de verjaardag van je zoon!! Leuke stoere kaart heb je gemaakt!!! De digi en het papier zijn ook errruugg leuk.
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. (Alvast) gefeliciteerd met de verjaardag van je zoon Astrid
    Je hebt echt een stoere kaart voor hem gemaakt! Met een Edwinnetje hoef je idd niet mee aan te komen op die leeftijd :)
    groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Proficiat met je zoon Astrid!
    Erg mooi deze stoere kaart met leuk veel radertjes!
    Mooi effect met die crackle paint en ook erg mooi ingekleurd passend bij het dp papier
    Geniet van een fijne zomer week!
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gorgeous creation sweetie, hugs Pops x

    BeantwoordenVerwijderen