maandag 19 augustus 2013

En nog een pagina van mijn Mini Album


Hallo allemaal,

Nu ik toch zo lekker bezig ben nog maar een pagina van mijn Mini Album.
Als hij helemaal klaar is zal ik een filmpje maken op YouTube. En uiteraard een linkje hier neer zetten.
Maar hij is nog niet helemaal klaar.
Wederom het mooie papier gebruikt van Prima Marketing, Divine.
De postzegels die jullie zien zaten ook in het workshop pakket van de Club van Tiets, zo ook het bierdopje.
Verder heb ik zoals jullie misschien kunnen zien op elk hoekje Washi Tape gebruikt van de ons welbekende winkel.
Verder nog een mal van Joy, Vintage borders en de cuttingmal 6002/0133. Daar heb ik wat pareltjes opgelijmd.
De digi is weer van Sugar Nellie zoals alle digi's in dit Album.

Deze pagina doet mee voor de challenge bij Addicted to Stamps Challenge en DT Call.

Ben natuurlijk weer super benieuwd wat jullie ervan vinden.

Groetjes Astrid


11 opmerkingen:

  1. Heb ik toch de vorige post heelmaaaaaaaaal gemist dus nu dubbel op je creatie bewonderen Astrid, wat een werk en wat ziet het er gaaf uit!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohw, deze is ook al zo mooi!
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tjonge wat is dit alweer mooi,
    super hoor ☺

    Gezellige week, liefss Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is prachtig!
    Leuk dat je er straks een filmpje van gaat maken dan kunnen we het nog beter zien.
    Ik zie nu de washitape niet echt goed....ik moet dat toch ook eens gaan gebruiken.
    Het bierdopje is ook prachtig!
    Fijne week
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke pagina,heerlijk toch om zo'n "werkstuk" voor jezelf te maken,genieten dit,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er al prachtig uit. Zoveel leuks op te zien. Petje af hoor.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hello Astrid, Your card design is so beautiful. Love that bottle cap and image. Super sweet.
    Hugs, Dangina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beautiful mini album page Astrid
    Hope you have a lovely day.
    Hugs Teresa x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geweldig! Heel andere kleuren en toch weer net zo mooi :)
    groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Good morning sweetie this is just gorgeous, hugs Pops x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gorgeous card, mini album page Astrid, super cute and so pretty.
    Thanks for joining us at Addicted To Stamp & for entering our DT call :)
    hugs
    Mandy xx

    BeantwoordenVerwijderen