zaterdag 17 augustus 2013

En weer een pagina van mijn Mini Album


Hallo allemaal,

Hier zien jullie weer een stukje van mijn mini album gemaakt van enveloppen en loonzakjes.
De rechter kant van deze foto zie je het loon zakje, daar moet nog een tag in maar die zijn nog niet klaar.
De rest is een enveloppe.
De linkerkant kan je dan over het plaatje van Sugar Nellie laten vallen en dan zie je dat zie je op deze foto.
Voor dit album heb ik het prachtige papier gebruikt van Prima Marketing Divine. Kantjes en postzegels gebruikt, allemaal mooie spulletjes wat we kregen op de clubdag van Tiets in April.
Ik heb het vogelkooitje en de vogel gebruikt voor op deze kant. Die heb ik van mijn lieve vriendin Ilonka.
Zoals jullie bij de vorige foto zien heb ik ook een dies gebruikt van Marianne Design en eentje van Joy die zit achter het plaatje van Sugar Nellie. Ook een mooie doilie gebruikt van Wild Orchid Crafts.

Ik ben natuurlijk weer ontzettend nieuwsgierig wat jullie ervan vinden.
Inmiddels is de achterkant van dit geheel ook al klaar maar die laat ik later zien.
En de volgende pagina is ook al bijna klaar.
Ja ja ik ben lekker bezig.
Fijn weekend allemaal.



Groetjes Astrid

11 opmerkingen:

  1. Prachtig Astrid! Mooie kleuren en zo veel leuke details, ik vind het zo knap als je dat zo kan maken, ik doe het je niet na ;)
    groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er weer zo supergaaf uit Astrid!! Ik ben benieuwd naar de rest :-).
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je album gaat er heel gaaf uitzien,
    want dit is al super mooi gedaan ☺

    Gezellig weekend, liefs Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Alweer een mooie pagina Astrid. Het geheel gaat er super uit zien! Goe bezig... zeggen ze in België. Groetjes, Els.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig wat ziet dit er al mooi uit Astrid! Wat een werk he... Ben benieuwd naar het eindresultaat.

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jij bent zeker lekker bezig , je album is prachtig aan het worden!
    Mooi die flapjes , kleuren, papier en details.
    Ik ben benieuwd naar het eindresultaat, je zult het jammer vinden als je ermee klaar bent denk ik haha.
    Fijne zondag!
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schittrend Astrid je kijkt je ogen uit!!! zoveel leuke details.

    liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  8. EeN hele mooie pagina heb je gemaakt. Mooie details erop verwerkt! Je hebt ook gelinkt bij onze ATSC challenge maar die is vandaag pas van start gegaan en je creatie is van gisteren. In de regels staat dat je niet terug mag linken dus helaas mag je met deze inzending niet meedoen. Natuurlijk mag je iets nieuws maken en opnieuw meedoen. Je hebt nog twee weken de tijd. Succes, groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw, wat ziet dat er prachtig uit! Ben benieuwd naar de volgende pagina.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. This is Soooo Gorgeous Love all those papers and Stunning Embellies!

    BeantwoordenVerwijderen