dinsdag 6 augustus 2013

Mijn eerste Bestie

Hallo allemaal,

Zo het moest er maar eens van komen. Mijn eerste Bestie gekleurd en verwerkt op een kaart.
Het viel niet mee als je altijd veel Magnoliaatjes hebt gekleurd want de Besties zijn toch iets gedetaileerder om te kleuren, maar heel leuk om te doen.
Ik heb een Go Kreate mal gebruikt voor de vorm van de kaart en papier van de ons welbekende winkel.
Ook heb ik maar weer eens mijn Joy mallen gepakt, ik heb een aantal nieuwe die ik toch nog niet zo veel heb gebruikt.  Ook de stempels met de leuke bingo kaarten gebruikt, het tekstje is van Jacque. Die had ik bij haar gewonnen, dat zijn Fiskars stempels met mooie teksten erop.

Ook een aantal bloemen zijn van de candy van Jacque. En een mooie creme bloem uit Frankrijk. Natuurlijk de vlindermal van Joy, die had ik van mijn zus Maris gekregen.
Het mooie kant heb ik hier op Texel gekocht.

De kaart is voor Durvina die is binnenkort jarig en hij is al op de brievenbus zodat ik heb nu wel kan posten.
Ik hoop dat ze hem mooi vind.
En ik ben natuurlijk erg benieuwd wat jullie ervan vinden.

De kaart doet mee met de Besties Challenge en bij Hobbyhome-hobbyartikelen .

Groetjes Astrid



18 opmerkingen:

  1. Ziet er toppie uit meis, knuf, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een schatje hoor !!
    Inderdaad even wennen met inkleuren, maar het is je goed gelukt.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. What a gorgeous card, Astrid! Love the colours and the shape, and the butterflies are such amazing details to your design!

    hugs,
    Hanna

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er schitterend uit. Leuke details.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. UUUH Astrid, je bent er wel heeeeeeeel vroeg bij voor Durvina maar dat zal ze geen straf vinden met zo'n super leuke kaart!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superschattig kaartje Astrid! Mooi ingekleurd ook. Groetjes, Els.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. OOOooo... This is soo pretty.. I love the shape, image and bingo card. Looks amazing.
    Hugs, Dangina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. so so gorgeous,
    thanks for playing with us at besties
    hugs
    céline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ze zijn ook zo leuk die Besties, je hebt er een heel mooie kaart meegemaakt Astrid!
    liefs Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schattig kaartje, mooie vlinders! Ik heb zelfs nog nooit van Bestie gehoord en er nog nooit 1 gezien, dit was dus mijn eerste en geen verkeerde hoor ;)
    groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Durvina zal dit kaartje heel erg mooi vinden, Astrid! leuke stempel en mooi papier!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Even wennen inderdaad Astrid maar....het is je prima afgegaan om zo'n schattige Bestie te kleuren. Prachtige kaart in mijn favoriete kleur...helemaal top. Leuk dat je meedoet aan de challenge van het UK Bestie-challengeblog.
    Liefs van Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Beautiful Astrid. Thank you for joining us at the Besties Challenge blog. I love seeing your beautiful cards.

    Smiles Sher

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Nou je hebt haar echt prachtig ingekleurd Astrid! En wat een super schattig en mooi kaartje heb je ermee gemaakt, een heel romantisch geheel.

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige kaart en super mooi ingekleurd .
    Gezellig dat je meedoet met de Challenge bij het Hobby Home blog
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik vind je kaart zeker mooi!
    Ontzettend bedankt!

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen